![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gerolf Annemans (Vlaams Blok) - 15 tot 21 maart "Deze gewezen journalist voor onder meer het Pallieterke heeft al heel wat dienstjaren. Hij draagt de politiek een warm hart toe en komt al jaren na elkaar met een sterk resultaat aandraven voor het Vlaams Blok. Hoe hij het steeds blijft voor elkaar |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() u bent advocaat , net zoals de meerderheid in kamer en senaat en net zoals de minister van justitie met aangrensende zekerheid een advocaat zal zijn ,
als ik naar de bakker ga dan weet ik hoeveel een brood mag kosten als ik naar de huisarts ga dan weet ik hoeveel die gaat kosten als ik naar de bank ga dan moeten de tarieven zichtbaar ophangen als je naar een advocaat ga dan weet je nooit wat die gaat kosten waarom is er geen wet die zegt dat een advocaat een schriftelijke overeenkomst moet sluiten met zijn klant waarom is er geen wet die een advocaat verplicht zijn tarieven zichtbaar uit te hangen in zijn kantoor hoe kan een advocaat een geldige overeenkomst sluiten met een klant als de klant niet op de hoogte is van zijn tarieven gelet op art. 4:110 van de beginselen van het europees overeenkomstenrecht hoe kan de klant de niet afzonderlijke onderhandelde bepalingen aanvaarden als hij deze niet kende heeft een advocaat welk recht op een ereloon als er geen schriftelijke overeenkomst is gelet op art. 1315 , 21 maart 1804 en art. 870 ger.w.
#2 |
Minister
|
![]() Bruno BUB weet daar alles van! Bruno BUB weet daar alles van! Bruno BUB weet daar alles van! >50 tekens!
#3 |
Vreemdeling
|
![]() weet toch al lang dat ....... publieke oplichters zijn....
|
![]() |