![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.dhnet.be/infos/faits-dive...s-spreken.html
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() K&k?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
Schandalig. Wraakroepend. En gij wilt blijven samenleven met da vollek?
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik geloof er niets van, ik heb al genoeg Frans gesproken met Franstalige collega's via gsm in de trein.
pure stemmingmakerij.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Gevonden via http://www.zv-magazine.be/
Ze hebben daar nu ook al een deel in het Frans: de verraders Kan er nu nooit eens iets in het Nederlands alleen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jongens toch...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Degrelle zou echt content zijn, echt waar.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.vlaamsbelang.be/37/ Het is echt godgeklaagd, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() ongelooflijk Azert, die absurde anti-Vlaamse hetze en stemmingmakerij in de Franstalige media ... bedankt om ons erop te wijzen wat er gaande is !
radio Mille Collines deed ongeveer t zelfde voor de genocide in Rwanda ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Beste reactie tot nog toe:
Als dat waar is, dan is dat een overijverige flamingant geweest. Gelukkig is dat volgens mij een uitzondering; maar intussen kunnen de Franstaligen dat weer in hun kranten zetten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maw, jij gelooft het, de indoctrinatie werkt dus uitstekend bij jou.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mij stoort de polarisering niet hoor Azert ... me dunkt dat jij er strategisch beter aan zou doen om niet mee te doen met zulke haatcampagnes, maar soit, doe wat je niet laten kunt, uiteraard mij komt het wel uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat een niveau heeft die gazet zeg ! Graaf !
Aanverwante artikels: "Waalse wielertoerist in Vlaanderen lastiggevallen door blaffende hond. De fietser verklaarde: 'Het was pas toen ik in 't Frans begon te zingen, dat de hond begon te blaffen' ". "Waalse wandelaar valt in Vlaanderen in ondiepe plas water. Volgens de wandelaar was de plas niet in het Frans aangeduid." "Waalse automobilist ramt boom. 'Er stond nochtans geen wegwijzer richting Boom', verklaart verbouwereerde Waal". Geeuw.
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat de frankofone media zichzelf wat overschatten en de grenzen vd overkill niet meer bemerken. Wie weet is straks de radicalisering côté francophone zodanig toegenomen dat geen akkoorden meer mogelijk zijn, zelfs als Leterme en zijn kliek hun broek op de enkels laten vallen.
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We mogen straatreu op onze twee Vlaamse knieën bedanken omdat hij ons zo goed op de hoogte te houdt over de inzet van onze Belgische liefdespartner.
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |