![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: De Vakbonden moeten politieke partijen steunen | |||
meer |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
minder |
![]() ![]() ![]() |
8 | 66,67% |
alleen Sp.a/Ps |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
alleen pvda |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
alleen groen/ecolo |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik haat vakbonden of stem niet mee |
![]() ![]() ![]() |
4 | 33,33% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() In onderstaand filmpje legt Eddy van Lancker uit wat de houding is van zijn vakbond (ABVV) ten aanzien van politieke partijen. Een zeer duidelijke uitleg voor mensen die willen weten wat zijn vakbond doet met het politieke establishment, én daarbuiten: met het middenveld. FILMPJE HIER TIKKEN Maar wat vind jij: moet de vakbond meer actief politieke partijen steunen? Welke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is zo al erg genoeg... Als organisaties die voor dubbele maaltijdcheques voor 40 man 26.000 mensen straffeloos kunnen gijzelen, dan weet men wel zeker... ![]() Waarom eisen ze niet eerst dat ze rechtspersoonlijkheid krijgen? (er zit meer volk achter de tafels dan er voor... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 15 juni 2008 om 14:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer een kutpeiling waar geen goede keuze voor de kleine man opstaat .....
![]()
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nogthans, in je avatar staat een Héél Groot Man! Een Heilige Man.