![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Isabelle Van Laethem (JGV) (forumsessie 23 juni t.e.m. 29 juni) Isabelle is voorzitster van Jong Gezond Verstand, de jongerenbeweging van Lijst Dedecker. Bij de verkiezingen in juni 2007 was ze tevens lijsttrekker voor LDD te Brussel-Halle Vilvoorde. Je kan een week lang met haar in discussie gaan. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Zijn er standpunten van LDD waarmee je persoonlijk niet akkoord gaat? (Het zou me toch sterk lijken moest je voor 100% dezelfde mening hebben als de partij.)
En indien er over één van deze onderwerpen een discussie is, ga je dan je eigen mening verdedigen of die van de partij? |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Kijk, ik ben een liberaal in hart en nieren.
Na verschillende teleurstellingen over de realisaties of noem het zeer zwakke prestatie van de VLD, heb ik de dag dat Jean-Marie uit de partij werd gezet mijn ontslag als bestuurslid ingediend bij VLD. Sindsdien ben ik actief geweest binnen de Cassandragroep om mee vorm te geven aan het partijprogramma van onze nieuwe partij. Ik kan dus inderdaad voor ongeveer 99% akkoord gaan met de standpunten van Lijst Dedecker. Daarnaast heb ik Jong Gezond Verstand opgericht samen met de jongeren die zich ook sinds dag 1 achter Lijst Dedecker hebben geschaard. Met deze jongeren hebben we een aantal standpunten die lichtjes afwijken van onze moederpartij, maar fundamenteel volgen we uiteraard dezelfde principes. Als jongerenafdeling binnen een (democratische) partij mag je anders denken en mag je deze mening ook verkondigen. Op het partijcongres van LDD hebben we dat ook vol enthousiasme gedaan. Maar dat neemt niet weg dat we ons ook kunnen neerleggen bij de beslissingen van het ledencongres. En dat is ook de mening die ik hier zal verkondigen, tenzij specifiek naar mijn persoonlijke mening wordt gevraagd. Mvg, Isabelle Van Laethem