![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Hier gaan we weer lol
![]() Ik vraag me af waarom ze die zwaar boetes voor een fietser afschaffen????waarom??? Er is meer dan 50% wat zonder licht gaat fietsen en dan als je er ene omver knalt dan zit je serieus in de puree! Je zit al in de puree als je in U voordeel zit!!! Bart.L |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Volgens bertje ......blabla.... verkeersveiligheid niet in het gedrang geen geldklopperij enz... .....een fietser moet geen verlichting aandoen daar komt het op neer ....die mag in de pikkedonker zonder licht voor 50€...is juist zoals in de oorlog>>>> dan kreeg men een straf als met licht aan reed
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond die kerel in de 7de dag geloof ik wel grappig. Ik weet niet meer wie het was maar ik geloof dat het een burgemeester was die de pakkans sterk had verhoogd door....... euhm......euhm.....tja....euhm.....door de......euhm...................................... ......................ja pakkans te verhogen é! Hij kon gewoonweg niets vinden wat hij eigenlijk had gedaan om de pakkans te verhogen lol.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een circus weeral.
|
![]() |
![]() |
![]() |