![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik was namelijk op 2 juli even abuis,
en durfde zomaar feiten te posten zonder kostelijke meninkjes te spuien! Verschrikkelijk is dat. ![]() En dat op een Discussie Forum! Who needs facts? "Facts are meaningless! They are used to prove anything!" --- Homer Simpson (die heeft ten minste een mening) ![]() Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 4 juli 2008 om 21:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Polly, skatjuh, ga eens effe rustig zitten, neem een glaaske water en concentreer je op je ademhaling. Laat het glijden! Je moet relativeren... Dat zoiets gecontroleerd word is natuurlijk al totaal a-Belgisch. Dat zal de grote schok wel geweest zijn. Mijn mening is dat je je er niet over op moet winden, want daar heb je alleen jezelf maar mee. Kom op. Glimlach en babbel gewoon gezellig weer met ons mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Hallo Boppers!
a-Belgisch? Dat gecontroleer? Euh! Het is hier een zooitje, ja! Als ze belastingen kunnen laten betalen dan zijn ze aanwezig, maar anders is het kantoor der Belgen gesloten inderdaad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() HAHAHAHA..Boppers??!?! Je hebt te veel naar Paultje gekeken. Maar zonder gekheid. Ergens op het forum zag ik bij iemand een verwijzing naar een of andere Michiel die Nederland bekeek. Hij vond het gek dat wij regels controleerden, want dat doen ze in Bels niet volgens hem. Hallelujah, stuur dat parlement dan naar huis, want wat heb je er dan nog aan om regeltjes te maken?!?!
Over de Belastingdienst kan ik je nog wat verhalen vertellen. Maar da's overal hetzelfde liedje. Waar je mag brengen zijn ze d'r als de kippen bij, maar als je iets terug moet krijgen, dan sta je een jaartje in de wacht ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Weet je wat, Unie?
Mening Shmening. Ik hoef geen eens een mening meer, want de meeste zijn toch rotzooi van Zeeman of Wibra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Ik heb zojuist ontdekt op politics.be dat wanneer men een artikel post met als enig commentaar
"zonder commentaar" dat dit dan ok is en geldt als mening. Nou. Zonder commentaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een jazeker-hater...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |