Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 juli 2008, 16:24   #1
Pierette
Banneling

Standaard Respect: onreine speurhonden moeten schoenen aandoen bij onderzoek moslims

Politie wil speurhonden schoenen aandoen voor onderzoek bij moslims

De Britse politie wil haar speurhonden voortaan schoenen aandoen voor onderzoek in de woningen van moslims. Daardoor wordt het kwetsen van religieuze gevoelens omzeild.

http://hln.be/hln/nl/1275/Islam/arti...-moslims.dhtml

Is humoristisch

Laatst gewijzigd door Pierette : 6 juli 2008 om 16:27.
Pierette is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2008, 16:27   #2
Gargamel
Banneling

Standaard

Mooi zo,het kan dus nog gekker
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2008, 16:29   #3
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Misschien kunnen ze speurvarkens inzetten?

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2008, 16:29   #4
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Heb je het artikel wel tot op het einde gelezen?

Ik zal de laatste zin knippen en plakken:
"Een van de leidende imams in Groot-Brittannië, Ibrahim Mogra, zei in elk geval al dat schoenen voor honden overbodig zijn. "

Als je heb bewust verzwegen hebt, dan verdien je een rode kaart. Want dat zou stemmingmakerij zijn, een Vlaming onwaardig.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2008, 16:32   #5
Pierette
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht

"Een van de leidende imams in Groot-Brittannië, Ibrahim Mogra, zei in elk geval al dat schoenen voor honden overbodig zijn. "

Als je heb bewust verzwegen hebt, dan verdien je een rode kaart. Want dat zou stemmingmakerij zijn, een Vlaming onwaardig.
Volledig overnemen van een artikel is schending van auteursrecht volgens forumreglement en om die redenen de link erbij gevoegd.

Laatst gewijzigd door Pierette : 6 juli 2008 om 16:32.
Oud 6 juli 2008, 16:32   #6
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pierette Bekijk bericht
Politie wil speurhonden schoenen aandoen voor onderzoek bij moslims

De Britse politie wil haar speurhonden voortaan schoenen aandoen voor onderzoek in de woningen van moslims. Daardoor wordt het kwetsen van religieuze gevoelens omzeild.

http://hln.be/hln/nl/1275/Islam/arti...-moslims.dhtml

Is humoristisch
Uit dat artikel:
Citaat:
Een van de leidende imams in Groot-Brittannië, Ibrahim Mogra, zei in elk geval al dat schoenen voor honden overbodig zijn.
Bladvulling dus...
Nu nog de grootste komkommer, het monster van Loch Ness, de cropcirkels en de vliegende schotels.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HLN:
De Britse politie
Waarom dit in "Binnenland" posten dan?

Laatst gewijzigd door filosoof : 6 juli 2008 om 16:38.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2008, 16:39   #7
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Ze zijn daar in de Groot-Brittanie serieus aan het flippen geslagen. Niet-moslims die tijdens de ramadan aangespoord worden om erg discreet te eten, een poster van Knorretje dat niet meer in een openbaar gebouw mag hangen, de Schotse lokale politie die weldenkend moslimvolk over zich heen krijgt omdat ze op een reclameposter voor hun nieuw telefoonnummer een puppy hadden staan, ... en ga zo maar door.

Pierette, hier is NIKS maar dan ook niks humoristisch aan. Dit is niet meer gewone politieke correctheid, dit is waanzin. En de UK zijn maar voorloper op dat gebied. Bij ons begint het ook. Of waren daar in Antwerpen al geen scholen waar nog enkel halal maaltijden werden voorzien?

Lang heb ik me de vraag gesteld of die poco mentaliteit een naieve maar goedbedoelde dhimmitude is van de linkerzijde en deed ik het "Eurabia" verhaal van Bat Ye Or als iets of wat paranoide. De laatste tijd begin ik te vermoeden dat ik fout zit en Bat Ye Or juist zat. En opnieuw... dat is verre van humoristisch.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2008, 16:42   #8
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Misschien kunnen ze speurvarkens inzetten?
zoals deze?
Oud 6 juli 2008, 16:48   #9
Pierette
Banneling

Standaard

Sorry,maar bij het lezen van artikel moest ik er wel mee lachen, stelde mij dat alleen voor,de politie met keffertjes met roze schoentjes. Zal nogal een zicht worden.
Oud 6 juli 2008, 16:49   #10
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Uit dat artikel: Bladvulling dus...
Nu nog de grootste komkommer, het monster van Loch Ness, de cropcirkels en de vliegende schotels.
Loch Ness, de cropcirkels en vliegende schotels hebben amper bewijsmateriaal. Dat is je ware komkommertijdvulsel. Maar als de Britse politie zulke maatregelen overweegt, dan is zuiver maar die intentie alles behalve komkommernieuws. Het toont aan dat men in het Westen op de knietjes wil gaan voor achterlijke 7e eeuwse ideetjes van een woestijnrover. Hebben we dan net de rol van de pastoor als machtig boeman hier onderuit kunnen halen, dan gaan we ineens met ons gat bloot voor een ander soort pastoors die ons komen zeggen dat honden en varkens niet kunnen. Vooruitgang alom...

"De Britse politie wil haar speurhonden voortaan schoenen aandoen voor onderzoek in de woningen van moslims. Daardoor wordt het kwetsen van religieuze gevoelens omzeild."

Ik stel je de vraag... waarom wil de Britse politie zoiets doen? Er zijn trouwens mensen genoeg die een fobie hebben voor honden. Mogen die ook eisen dat er geen honden worden toegelaten bij een huiszoeking? Neen, natuurlijk, want dat zijn dan autochtonen, eh.

Citaat:
Hier volg ik je wel. Ik ga ff aan de mods vragen om dit te verplaatsen naar "Maatschappelijke" of "Immigratie & Integratie".

Maar Marlientje heeft zo wat de gewoonte om al d'er eitjes in Binnenland te posten, ongeacht het onderwerp.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2008, 17:05   #11
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ze zijn daar in de Groot-Brittanie serieus aan het flippen geslagen. Niet-moslims die tijdens de ramadan aangespoord worden om erg discreet te eten, een poster van Knorretje dat niet meer in een openbaar gebouw mag hangen, de Schotse lokale politie die weldenkend moslimvolk over zich heen krijgt omdat ze op een reclameposter voor hun nieuw telefoonnummer een puppy hadden staan, ... en ga zo maar door.

Pierette, hier is NIKS maar dan ook niks humoristisch aan. Dit is niet meer gewone politieke correctheid, dit is waanzin. En de UK zijn maar voorloper op dat gebied. Bij ons begint het ook. Of waren daar in Antwerpen al geen scholen waar nog enkel halal maaltijden werden voorzien?

Lang heb ik me de vraag gesteld of die poco mentaliteit een naieve maar goedbedoelde dhimmitude is van de linkerzijde en deed ik het "Eurabia" verhaal van Bat Ye Or als iets of wat paranoide. De laatste tijd begin ik te vermoeden dat ik fout zit en Bat Ye Or juist zat. En opnieuw... dat is verre van humoristisch.

Pick Nick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2008, 18:45   #12
shaddy
Banneling

Standaard

ahahahahaa telkens als ik denk het laatste te hebben gezien of gehoord maken die pocos en hun kiesvee het nog lachwekkender ... kondig ineens de sharia af he
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2008, 18:46   #13
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:

De rode kaart is dat de partij kaart van de geliefden van fidel castro en mohammed de pedo??
Oud 6 juli 2008, 18:48   #14
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:

Ze hebben dan ook doodsangsten he in de Uk van de islammietjes. Wat wil je het ene moment zijn ze brave huisvaders en dokters en het andere moment volgen ze de roep van mohammed en knallen ze mensen af. Jammer dat ze toegeven beter niet toegeven want geef je die islammieten ne vinger dan pakken ze een hand.
Oud 6 juli 2008, 18:49   #15
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Uit dat artikel: Bladvulling dus...

ja de terreur van het monster van loch ness is even onrustbarend als de islam. wakker worden of neen slaap maar verder het is rustig in het zand nu
Oud 6 juli 2008, 20:03   #16
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:

Ja maar, als de moslims zélf het al niet nodig vinden, wie verzint zulke onzin dan ?
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2008, 20:10   #17
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
ja de terreur van het monster van loch ness is even onrustbarend als de islam. wakker worden of neen slaap maar verder het is rustig in het zand nu
Uit dat artikel:
Citaat:
Een van de leidende imams in Groot-Brittannië, Ibrahim Mogra, zei in elk geval al dat schoenen voor honden overbodig zijn.
dus bollocks, de ganse historie.

Laatst gewijzigd door filosoof : 6 juli 2008 om 20:12.
Oud 6 juli 2008, 20:36   #18
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uit dat artikel:
Neen , kruiperij van de hedendaagse politiek om poco te zijn ...

Echt alles proberen ze om de moslims te plezieren , tot op het absurde af ... En waarom ? Stemmenwinst ? Angst om slecht over te komen bij moslims ?
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2008, 20:56   #19
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uit dat artikel:

Omdat 1 Imam het niet nodig vondt, concludeer jij onmiddellijk dat het ganse verhaal bollocks is? Vraag je misschien eens af waarom die belachelijke initiatieven altijd voor moslims uitgevonden worden. Misschien hebben ze wel lange tenen en 'waarden' die hier niet thuishoren?
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2008, 21:46   #20
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ze hebben het weer niet begrepen! Die hond moet een burka aan! Want als dat beest je raakt ben je onrein voor het gebed! Schoenen zijn niet voldoende, trek die teef een burka aan!Nee echt, moslims die door een hond zijn aangeraakt mogen niet bidden want dan ben je onrein en niet klaar voor gebed.Honden kunnen dus niet.

Laatst gewijzigd door alice : 6 juli 2008 om 21:47.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be