![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Politie wil speurhonden schoenen aandoen voor onderzoek bij moslims
![]() De Britse politie wil haar speurhonden voortaan schoenen aandoen voor onderzoek in de woningen van moslims. Daardoor wordt het kwetsen van religieuze gevoelens omzeild. http://hln.be/hln/nl/1275/Islam/arti...-moslims.dhtml Is humoristisch ![]() Laatst gewijzigd door Pierette : 6 juli 2008 om 16:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Mooi zo,het kan dus nog gekker
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Misschien kunnen ze speurvarkens inzetten?
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je het artikel wel tot op het einde gelezen?
Ik zal de laatste zin knippen en plakken: "Een van de leidende imams in Groot-Brittannië, Ibrahim Mogra, zei in elk geval al dat schoenen voor honden overbodig zijn. " Als je heb bewust verzwegen hebt, dan verdien je een rode kaart. Want dat zou stemmingmakerij zijn, een Vlaming onwaardig.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pierette : 6 juli 2008 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nu nog de grootste komkommer, het monster van Loch Ness, de cropcirkels en de vliegende schotels. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 6 juli 2008 om 16:38. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn daar in de Groot-Brittanie serieus aan het flippen geslagen. Niet-moslims die tijdens de ramadan aangespoord worden om erg discreet te eten, een poster van Knorretje dat niet meer in een openbaar gebouw mag hangen, de Schotse lokale politie die weldenkend moslimvolk over zich heen krijgt omdat ze op een reclameposter voor hun nieuw telefoonnummer een puppy hadden staan, ... en ga zo maar door.
Pierette, hier is NIKS maar dan ook niks humoristisch aan. Dit is niet meer gewone politieke correctheid, dit is waanzin. En de UK zijn maar voorloper op dat gebied. Bij ons begint het ook. Of waren daar in Antwerpen al geen scholen waar nog enkel halal maaltijden werden voorzien? Lang heb ik me de vraag gesteld of die poco mentaliteit een naieve maar goedbedoelde dhimmitude is van de linkerzijde en deed ik het "Eurabia" verhaal van Bat Ye Or als iets of wat paranoide. De laatste tijd begin ik te vermoeden dat ik fout zit en Bat Ye Or juist zat. En opnieuw... dat is verre van humoristisch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Sorry,maar bij het lezen van artikel moest ik er wel mee lachen, stelde mij dat alleen voor,de politie met keffertjes met roze schoentjes. Zal nogal een zicht worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() "De Britse politie wil haar speurhonden voortaan schoenen aandoen voor onderzoek in de woningen van moslims. Daardoor wordt het kwetsen van religieuze gevoelens omzeild." Ik stel je de vraag... waarom wil de Britse politie zoiets doen? Er zijn trouwens mensen genoeg die een fobie hebben voor honden. Mogen die ook eisen dat er geen honden worden toegelaten bij een huiszoeking? Neen, natuurlijk, want dat zijn dan autochtonen, eh. Citaat:
Maar Marlientje heeft zo wat de gewoonte om al d'er eitjes in Binnenland te posten, ongeacht het onderwerp. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() ahahahahaa telkens als ik denk het laatste te hebben gezien of gehoord maken die pocos en hun kiesvee het nog lachwekkender ... kondig ineens de sharia af he
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De rode kaart is dat de partij kaart van de geliefden van fidel castro en mohammed de pedo?? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 6 juli 2008 om 20:12. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen , kruiperij van de hedendaagse politiek om poco te zijn ...
![]() Echt alles proberen ze om de moslims te plezieren , tot op het absurde af ... En waarom ? Stemmenwinst ? Angst om slecht over te komen bij moslims ? ![]()
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Omdat 1 Imam het niet nodig vondt, concludeer jij onmiddellijk dat het ganse verhaal bollocks is? Vraag je misschien eens af waarom die belachelijke initiatieven altijd voor moslims uitgevonden worden. Misschien hebben ze wel lange tenen en 'waarden' die hier niet thuishoren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben het weer niet begrepen! Die hond moet een burka aan! Want als dat beest je raakt ben je onrein voor het gebed! Schoenen zijn niet voldoende, trek die teef een burka aan!Nee echt, moslims die door een hond zijn aangeraakt mogen niet bidden want dan ben je onrein en niet klaar voor gebed.Honden kunnen dus niet.
Laatst gewijzigd door alice : 6 juli 2008 om 21:47. |
![]() |
![]() |