![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Annick De Ridder (VLD) - 22 tot 28 maart "Deze jongedame gooide als voorzitter van Jong VLD Groot-Antwerpen de stok in het liberale hondenhok door met enkele straffe resoluties naar voor te treden op het nationaal congres. Ze maakt zich stilaan klaar om de stap te zetten naar de nationale p |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Ik betaal welgeteld 60,5% belastingen. Inkomensherverdeling noemt men dat en gelijkheid.
Echter, dit is helemaal geen gelijkheid! Gelijkheid is loon naar werken, dwz werk je hard dan verdien je meer. (en hoeft de staat daar dus niet meer van af te houden). Investeer je meer in opleiding, dan verdien je meer. En weerom is het helemaal niet correct van daar meer af te houden) Anderzijds vind ik het helemaal niet correct dat alleenstaanden afgestraft worden omdat ze alleenstaand zijn. Al eens bij stilgestaan dat dit misschien helemaal mijn keuze niet is? Dus omdat ik de ware niet vind moet ik meer belastingen betalen? |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Onder Verhofstadt is er al eerste stap in goede richting gezet : hoogste belastingsschijven van 55 % en 52 % werden afgeschaft... deze trend moet natuurlijk verder gezet worden.
Voor het overige deel ik je analyse volledig. Wie hard werkt , mag hier wat mij betreft serieuze cent aan overhouden. Belangrijk is dat samen met de belastingverlaging, ook het 'kerntakendebat'verder gevoerd wordt. Je kan namelijk moeilijk je inkomsten verlagen, zonder je zuinig omgaat aan de uitgavenkant, en daar misbruiken wegwerkt . |
![]() |