![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toetsenist Ian McLagan hoopt dat de nog levende bandleden van Faces eind dit jaar opnieuw samen spelen. "Het zou geweldig zijn mocht dat gebeuren", stelt McLagan.
Enkel Rod Stewart (foto) blijft twijfelen over een reünie. "Rod wil dit al een tijdje doen. Hij zag er eerst het nut niet van in, maar ik denk dat hij nu echt wil", zegt McLagan. De groep Faces ontstond in 1969 uit Small Faces toen frontman Steve Marriott opstapte. De drie overblijvende leden, McLagan, Ronnie Lane en Kenney Jones, kregen het gezelschap van Ronnie Wood en Rod Stewart. De band scoorde hits met "Stay with me" en "Cindy incidentally" maar splitte in 1975. Stewart en Wood bouwden daarna een succescolle carrière uit, Stewart solo en Wood bij The Rolling Stones. In 1997 overleed bandlid Lane aan de gevolgen van multiple sclerose. Ook Steve Marriott is al gestorven. Dit zou voor "ons, ouwe zakken" idd geweldig zijn !!! Rod Stewart was nooit beter als toen ten tijde van The Faces ![]()
Laatst gewijzigd door Pietje : 12 juli 2008 om 20:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ronnie Lane is dood, Ron Wood is Rolling Stone en heeft zojuist zijn vrouw omgeruild voor 18 jarig meisje.
Ik zie hem ook niet wegens zijn gezondheid nog in The Faces spelen, zelfs de Stones kan hij slechts met moeite bijhouden. Samen met Rod waren zij de kern van The Faces.
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 12 juli 2008 om 20:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja, ik heb het nieuws ook maar van de Nieuwssite geplukt, hoor http://www.deredactie.be/cm/de.redac...ia/080712Faces
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Rolling Stone (61) verlaat vrouw voor 18-jarige' AMSTERDAM - Ronnie Wood heeft zijn vrouw ingeruild voor een 18-jarige Russische serveerster, zo bericht de Daily Mail vrijdag. Er wordt gezegd dat de Rolling Stone het meisje, Ekaterina Ivanova, heeft meegenomen naar zijn huis in Ierland. Zijn vrouw Jo bleef achter in het huis in Kingston. Ook zouden de twee volgens haar op een schildervakantie zijn geweest. Maar ze zijn 'geen vriend en vriendin, niet op die manier,' aldus de echtgenote. Relatie Ekaterina heeft haar Facebook echter ingezet om haar vrienden te laten weten dat zij en de gitarist een relatie hebben. Een bron vertelt de Daily Mail: 'Ekaterina is weg van Wood. Jo zou weten wat er aan de hand was en haar gesmeekt hebben haar man niet af te pakken. Ekaterina zei daarop: 'Ik pak hem niet af, hij gaat weg'." Een bron die zegt Wood goed te kennen heeft tegenover de krant verklaard: "Ronnie is zichzelf niet. Hij is alcoholist en op het verkeerde pad geraakt. Hij drinkt twee flessen wodka per dag en zou zich nooit zo gedragen als hij nuchter was." Verslaving Wood vecht al jaren tegen een alcoholverslaving, maar is er nooit in geslaagd deze te boven te komen. De Rolling Stone en Ivanova hebben elkaar drie maanden geleden ontmoet na de première van Martin Scorsese's documentaire over de Stones: Shine A Light
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (Pssst, bovenaan heb je "Ronnie Lane" getypt ipv Ronnie Wood)
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Pietje : 12 juli 2008 om 21:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Stay with me, en dan Live. Ik wacht erop. Zeker met Rods stem zoals hij nu is. In hun beste tijd konden The Faces zich meten met The Stones.
Ik heb een maand geleden nog deze kanjer live gezien. Prachtig. Je kijkt recht in de ogen van Woodstock: http://nl.youtube.com/watch?v=dgAYF9-6 ![]() Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 12 juli 2008 om 22:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Trouwens, nog veel van die senioren doen het prima. Fogerty stond twee uur voluit te spelen, en stévig. De Eagles stonden een paar maanden geleden drie uur achter elkaar te spelen op een kwaliteitsniveau waar menigeen een puntje aan kan zuigen. Allemaal zestigers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met Ron Wood zou het intussen minder gaan. Hangt zwaar aan de alcohol en moet minstens zijn twee flessen vodka per dag hebben. Een russisch drank-maatje van 18 hangt dan ook aan hem en heeft tegen zijn vrouw al gezegd dat hij voor haar gaat kiezen. De familie hoopt dat ze hem weer eens in een afkick-kliniek kunnen krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De bron van The Faces ligt uiteraard bij de Small Faces. Een reunie in 1975 liep op niets uit! De clip die ze toen nogmaals maar dan in kleur maakte, Itchycoo Park', is niet te vinden op YouTube. Wel de orginele: http://nl.youtube.com/watch?v=VJzcF0v1eOE
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik wil de feestvreugde niet bederven, maar zonder erg bekend te zijn met The Faces moest ik onwillekeurig toch hieraan denken:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Blijkbaar heb ik de feestvreugde wel bedorven
![]()
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige bands worden na een reunie een karikatuur van zichzelf!
Zie Sex Pistols! ![]()