![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat is uw grote droom, wat wil jij absoluut nog meemaken, helpen verwekelijken, zien,...?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik hoop aanwezig te zijn op de viering: "250 jaar België", gezeten op de eretribune, in de nabijheid van Hare Majesteit Koningin Elisabeth I van België.
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Waarom is dat nodig? We hebben het toch allemaal zo goed? Kijk, je baadt zó in de luxe dat je het jezelf kan permitteren op internet te gaan en te gaan forummen!
![]()
![]() |
#5 |
|
![]() Op mijn 55ste stoppen met werken, en een stulpje kopen in de Provence, én een kleine loft in NYC. Kwestie van evenwicht
![]() En dan lekker kuieren, lezen, feestjes geven, naar de sterren kijken (in de hemel in Frankrijk, op straat in NYC). Droom! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() De wereld zien...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() * Huisje in Noorwegen
* Job in Noorwegen waar ik afzwaai op 55 * klein appartementje waar het iets warmer is dan in Noorwegen. Voor de vakanties * Lieve vrouw en twee kiddies * Genoeg financieel overschot na mijn carriere om niet als gepensioneerde een eenzaam arm bestaan te moeten leiden waarbij je maar om de maand eens naar de kaartersclub kan omdat je die obligate koffie niet kan betalen en voor de rest binnen moet zitten. * En ja... sommige stukjes van de wereld eens zien. * En op elk moment dat ik het nodig heb, ontdek ik een stukje muziek dat ik niet kende maar fantastisch vind.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 22 juli 2008 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijnheer kent Google Earth nog niet?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zie de wereld toch liever van ietsje dichterbij...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da bedoel ik eh... met google Earth kunt ge inzoomen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Jasje jij wilt ook op je 55ste stoppen met arbeiden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Burgemeester
|
![]() de vreedzame hereniging van Vlaanderen en Nederland.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *Een hoge rang bereiken bij de defensie.
*Een Nobelprijs winnen. Liefst voor de vrede, kwestie van een contradictie te hebben. *Iets te doen hebben. *Als ik mijn einde haal, daarvoor. Ergens in the middle of nowere niet te ver van een dorp wat jagen om tijd te verdrijven. *Als ik terug in Vlaanderen kom, zien dat het goed gaat, door mijn straat wandelen, naar mijn plaatselijke frituur gaan... *Zien dat mijn broer ook iets van zijn leven heeft gemaakt, en niet dezelfde weg opgaat als ik.. *Pilske drinken *2 honden: jachthond + duitse scheper Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 22 juli 2008 om 23:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Wat ik heel graag zou willen meemaken, op collectief niveau, is een uitroeiing van de armoede en vrede op aarde omdat we ons verenigd hebben tegen enkele collectieve vijanden zijnde milieuvervuiling, waterschaarste, ...
Als het even kan liefst ook een ontwapening, de oprichting van een wereldregering die zich bezighoudt met alle thema's die grensoverschreidend zijn. En ongelofelijk veel vooruitgang in de geneeskunde, medicijnen die van kanker een chronische niet dodelijke ziekte maken, iets tegen Alzheimer, reuma, ... Dat zou van mij een heel gelukkig iemand maken. Wat ik liever niet wil meemaken, toch niet terwijl ik er rustig naar zit te kijken omdat ik niets kan doen, is allemaal samen afstevenen op allerlei rampen (watertekort, (kern) oorlogen, (in)direct door de mens veroorzakte natuurrampen, uitsterven van dier-en plantensoorten, klimaatverandering, ...) Op persoonlijk vlak een toffe en betrouwbare man en echt voor eeuwig bij mekaar blijven, een diploma, een mooie carriëre in mijn vakgebied, tof gezin, tof huis, en als ik wat ouder ben liefst ook nog een politieke carriëre waardoor ik een positieve bijdrage kan leveren aan het leven. Als ik aan het einde van de rit zal zeggen 'dit was mijn leven, ik heb dit en dit en dat gedaan wat ik wou en ik heb iets gedaan waardoor mijn verblijf hier (een) positieve verandering(en) heeft achtergelaten, zal ik een heel tevreden mens zijn. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 22 juli 2008 om 23:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Kan du snakke norsk?
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Ik ga in de loop van volgend jaar stoppen met werken. 't Is stilaan genoeg geweest.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |