![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Steve Stevaert (sp.a) - 29 maart tot 4 april "De gewone Vlaamse jongen, die van zero tot hero uitgroeit. Hij gaat er prat op dat hij fouten maakt en uit die fouten wil hij dan ook leren. Voor de een is hij een platte populist voor de andere herstelt hij het geloof in de politiek en dan vooral i |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoorde verleden week dat Vandelanotte een voorstel (of besluit??) gemaakt heeft dat vanaf 2009 mensen die een extra-legale verzekering voor hun pensioen hadden afgesloten, deze niet meer als kapital zouden mogen opnemen.
De daardoor bespaarde kapitalen zouden dan dienen om het Zilverfonds van Vandelanotte te spijzen. Is dit correct? Tot hiertoe konden nl. de mensen kiezen voor ofwel een kapitaal ofwel een maandelijkse rente. In geval men verkoos om het kapitaal op te nemen, en men overlijdt voor de gemiddelde leeftijd, dan behoort dat kapitaal natuurlijk tot de erfenis. Echter, indien de Staat nu verbiedt om een PERSOONLIJKE VERZEKERING te laten uitbetalen, waarvoor men uiteindelijk gans zijn leven heeft voor bijgedragen op PERSOONLIJKE basis! Hoe noemt men dat dan? In mijn ogen heet dat DIEFSTAL!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() Als ik het dus goed begrijp gaat men de extra privé-pensioenen of levensverzekeringen, betaald met den overschot van wat er van ons loon overblijft, na aftrek van werelds hoogste belastingen en lasten, in 2009 gaat confisqueren om in hun bodemloze lege geldputten ( Zilverluchtkasteel) en hun partijvetpotten te storten? Nen truc �* la Belgacom. Het geld pikken met een loze belofte om dan later de pensioenen uit te betalen, als er niks meer is.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Heb je daar ondertussen meer info over , Circe ?
Ik veronderstel dat het een aprilvis is ? Anders pak ik zo langzamerhand m'n valiezen denk ik. |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee, blijkbaar geen antwoord dus.
Echter ik heb ook nog ergens anders informatie opgevraagd (bij ABVV afgevaardigde om exact te zijn) en die vermoedde dat het zou gaan in geval van collectieve ontslagen. Blijkbaar is het nu de gewoonte de nieuwe bruggepensionneerden bij collectief ontslag ineens hun bijeengespaard pensioenkapitaal uit te keren, en d�*t zou niet meer mogen vanaf 2009 of zoiets ![]() Het klinkt in elk geval al geruststellender, maar ik zou toch wel liever de EXACTE uitleg krijgen. Het is in elk geval geen aprilvis, noch een broodje aap. Eerder heeft het iets met rook en vuur te maken. Maar blijkbaar mag ik het vuur alsnog niet vinden?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom brave Belg wees slim en licht de staat op, (voor de staat u oplicht...) spaar privé en liefst ergens in een off-shore bananenrepubliek ver buiten europa, ... |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |