![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Beste K&K'ers,
Graag zou ik jullie willen introduceren in de wondere wereld van eRepublik. Dit is een online game dat niet veel tijd in beslag neemt, maar wel zeer leuk en verslavend kan zijn ![]() Het spel wordt gespeeld door duizenden burgers die een eWorld creëren. Je hebt verschillende pijlers waarin je actief kan zijn: 1) de politiek (dermee dat ik hier geïntresseerden kom ronselen): je kan je opwerken in een politieke partij, een actief parlementslid dat mee het beleid bepaald, en zelfs minister worden of president. Je kan natuurlijk ook zelf een politieke partij starten. 2) economie: Je kan een succesvol werknemer zijn met hoge sckills en een goedbetaald loon. je kan goederen kopen en verkopen en zo als handelaar een mooie boterham verdienen. Je kan speculeren met de monetaire markt en binnenkort wordt zelfs een beurs geïntroduceerd. Je kan natuurlijk ook zelfs een bedrijf starten en zo proberen economische invloed uit te oefenen. 3) militair: help je land te verdedigen en je bondgenoten te beschermen. Als de regering veroveringsplannen heeft kan je zelf meevechten aan de eerste linie om een begeerde regio te veroveren. Je kan ook onafhankelijkheidsstrijders steunen. Het spel is vooral community-based. Er is een algemene site (erepublik.com) waar de structuur beschikbaar is: daar moet je moet werken, vechten, eten, stemmen, enz... Maar de beslissingen worden vooral buiten het spel gemaakt, op verschillende fora. Door een beslissing van de Belgische regering ongeveer een half jaar geleden (ik speelde toen nog niet) is België een alliantie aangegaan met de UK en om ons te beschermen tegen Frankrijk zijn we opgenomen in de UK. Momenteel maken de Belgen ongeveer 12% uit van de UK-populatie, hebben we een eigen Belgische partij (UBP) die ervoor zorgt dat we zetels hebben in het Nationaal Congres. Tegen de wil in van de communistische regeringspartij (PCP) (die ons liever onze eigen identiteit zien verliezen) heb ik samen met een fractie binnen de Belgische partij (iBEL) een Belgisch lokaal parlement en een Belgische lokale regering ingesteld. We proberen dus een actieve community te bekomen om zo sterk genoeg te worden om ons af te scheuren van de UK. Dit zal echter nog wel enkele weken/maanden duren, afhankelijk van de groei van de (actieve) Belgische populatie. Ik weet dat hier een deel mensen zitten die niet echt gewonnen zijn voor het concept "België" (waaronder ikzelf ![]() Verder ben ik op eRepublik van het principe: hoe groter de community, hoe beter bestand tegen een vijandige overname. Daarom ben ik binnen eRepublik een voorvechter van een fusie tussen België en Nederland. Voor meer info: officiële site: eRepublik.com Belgisch forum: eBelgium.tk UK forum: eRepublik.co.uk wiki: wiki.erepublik.com BELANGRIJK: Hoe registreren? 1) Ga naar eBelgium.tk. 2) Maak een forum-account aan 3) Klik op "Invite Share" 4) vraag daar een uitnodiging aan 5) wacht enkele uren en U zal een uitnodiging ontvangen via e-mail 6) volg de instructies in de mail, maar registreer in "United Kingdom" * en selecteer dan "Walloon region" * 7) vervolledig uw registratie. Veel plezier ![]() * Waarom registreren in de UK? Omdat België een onderdeel is van de UK ** Waarom registreren in Walloon region? Omdat dit de minst bevolkte regio is en we deze regio in het verleden een tijdje zijn verloren aan de crotaten omdat er meer croaten wonden dan Belgen en we willen dit vermijden in de toekomst... Laatst gewijzigd door flamingant : 14 september 2008 om 13:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zie mij geen belge eenheid verdedigen, ook niet virtueel.
Veel liever in the UK dan in een "onafhankelijk" belgique |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Ben al lid maar dan in Nederland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O, maar anders zal ik de linksen een duwtje in de rug geven
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zo goed? ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 15 september 2008 om 08:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [Chipie]Het gaat waarschijnlijk beter in uw rode paradijzen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [Dronkoers] Wie de kut is Chipie?
![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kut? Waar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan de topicstarter: Ik hoop dat jouw "gezond Vlaams verstand" nooit in een parlement, laat staan regering, komt te zitten. En als het er al ergens inzit, hoop ik dat het er rap terug uit zal zijn... Blijf maar op het virtuele spelen, please...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |