![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoi, ik zoek een tweedehands Tatra 813 KOLOS in goede staat. Mocht iemand er eentje vinden, stuur mij dan a.u.b. een privébericht.
Bedankt. Het is voor een hobby.
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Het wachten op de revolutie beu?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Heb dan liever een Unimog
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke versie wil je? Tatra heeft namelijk wel een paar variantes van de 813.
De RM70 misschien wat je zoekt?
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je er ene vindt in't buitenland zit je nog eens met een berg papiertoestanden ook ... ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen gaan rare dingen wensen als hun bureaustoeltje in hun fermette pijn aan hun achterste gaat doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had je dat niet iets eerder kunnen zeggen? Net ontploft...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Lol, nee hoor, de Tatra 813 KOLOS zal voor louter kapitalistische doeleinden aangewend worden.
Hoewel dat ding op wielen natuurlijk wel multifunctioneel is, en makkelijk een paar kruisraketten kan vervoeren. Dus als de kansen ooit keren, en mijn louter "humanitaire" (i.e. kapitalistische) hobby mij verdacht zou maken, krab ik gewoon de nieuwe laag verf van mijn bak, zodat de Sovjetster terug zichtbaar wordt. Multifunctionaliteit op elk vlak. Ik denk aan alles.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Merci voor de tip, maar de Unimog is veel te klein en te zwak voor de doeleinden die ik hoop te bereiken. Ik zoek stevig en onvernietigbaar materiaal.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
|
![]() Citaat:
De naam RM70 refereert naar zo'n raketlanceerplatform, niet zozeer naar de Tatra zelf. Maar goed, ik zoek dus een Tatra 813 truck.
Laatst gewijzigd door C2C : 15 september 2008 om 12:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Gade op wereldreis?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Ik heb er eentje gevonden voor de zeer schappelijke prijs van 15,000 euro:
http://www.tanksforsale.co.uk/Milita...cle_Prices.htm Moeten wel eerst even gaan bekijken, dan nog wat kosten doen voor de export en import, en waarschijnlijk wat sleutelen. Maar goed, die prijs is wel heel goed te doen.
Laatst gewijzigd door C2C : 15 september 2008 om 12:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Zoiets ja.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schrijf je dan een Tatradagboek? Voor de verfilming later...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |