![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() is het eigenlijk wel ok voor mannen om gedichten te schrijven?
ik vroeg mij dat ineens af. we mogen hier niet lichtzinnig over heen gaan vind ik, want mijn mannelijkheid is me wel dierbaar. sommige dingen kunnen echt niet voor een man, vind ik. bijvoorbeeld de uitdrukking 'hou van jou' gebruiken in een gedicht. en dan heb ik het nog niet over de pure horror in de aard van 'liefdespenseel' en dies meer. maar verder vind ik het best ok dat een man gedichten schrijft. het geeft hem zelfs een flair van diepzinnigheid alsmede het etiket van gevoelsmens en daar is niks mis mee. wat dunkt jullie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ik heb juist eens 'n gedicht van die verschaeve opgezocht.
'de meeuw' of zoiets. halverwege moeten stoppen wegens zeeziekte. voor de poëzie zal het dan wel niet zijn dat ge cheert zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de meeuw... geeuw...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Klinkt bekend ?
Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Of ...
Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus als een man de drang voelt om gedichten te schrijven, het stof af te doen of een pullover te breien => ga er vooral voor. Niets van aantrekken van wat een ander denkt. Dat zijn echte mannen, niet degenen die eerst stiekem checken in hoeverre hun bezigheden wel degelijk vallen onder de categorie "Echt Mannelijk." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() ok, maak er dan maar gewoon een versjesdraad van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() *schouderklopje* kiko
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() een groot vlaming
in naam van het volk en met de zegen van adolf verbeeldde hij jongens tot helden ze geloofden hem en werden vlees voor grof geschut een mislukt mirakel maar wie zonder zonde is werpe de eerste steen eigenlijk was het wel een brave dus dreunt nu alleen mee één twee, houzee! heil kapelaan verschaeve! Laatst gewijzigd door Dope : 16 september 2008 om 20:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Nah, ik heb toch liever mannen die hun eigen naam niet eens kunnen spellen. En die denken dat ze indruk maken op vrouwen door met hun aansteker te spelen of door kleren van Tommy Hilfiger te dragen. Ja, geef mij maar zo'n oppervlakkige, voorspelbare playboys.
Diepzinnige, gevoelige en dat soort mannen zijn niet te vertrouwen. Dat zijn meestal diegenen die, met alle respect, tot pedo-of-necro-of homofiel of een ander soort randgeval evolueren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Waarschijnlijk, maar misschien ook niet omdat je wel traag van begrip bent. Dit spreekt in uw voordeel, hé.
Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 16 september 2008 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Ja, gelukkig maar. Eer ik me die kant op ontwikkel, lig ik al 6 voet onder de zoden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() goeike Dope, die had ik niet verwacht! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat hoeft al jaren niet meer. Nu kan je je dopkaart op het einde van de maand gewoon bij de vakbond binnengooien. En trouwens, Mitgard werkt. Neen, niet als zwartwerker maar als groenwerker.