![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vandaag is het heel duidelijk dat Open VLD, SPA en de Vlaamse Progressieven de resoluties van het Vlaams Parlement van 2004 in de prullenbak gooien. Dit is regelrecht verraad aan het Vlaamse volk. Het is natuurlijk al jaren duidelijk dat de paarse partijen eigenlijk tegen meer Vlaanderen en minder België zijn. Immers hoe meer Vlaanderen hoe minder macht die partijen krijgen. Zowel het Belgische bestel als het cordon sanitaire zijn de levensverzekering dat die verraders aan de macht blijven. Daarom is het hoog tijd dat het Vlaams Kartel actie onderneemt.
Dat betekent: 1. Kris Peeters moet het ontslag van de Vlaamse regering aankondigen en de paarse partijen dumpen. 2. Yves Leterme moet hetzelfde doen op federaal niveau. 3. Er moet een nieuwe Vlaamse regering worden gevormd met CD&V, NVA, Vlaams Belang en moest dit nodig zijn Lijst Dedecker. Deze partijen moeten desnoods de onafhankelijkheid van Vlaanderen uitroepen. 4. Op federaal niveau zullen Belgicistische krachten wellicht een paars groene regering vormen en dan kunnen we eindelijk naar een ultieme krachtmeting tussen Vlaanderen en België, waarbij geweld niet langer kan worden uitgesloten. Het wordt tijd alle verstandige en fatsoenlijke mensen in Vlaanderen definitief politiek afrekenen met de paarse verraders. Het heeft lang geduurd maar NVA heeft vandaag haar woord gehouden, mits enige vertraging. CD&V mag deze kans niet laten liggen en staat nu voor haar grootste vuurproef, tonen dat deze partij echt veranderd is en niet meer meedoet met het gore kiesbedrog van paars. Om de macht van paars te breken is echter veel politieke moed nodig, immers zolang België en het cordon sanitaire bestaat, heeft paars de touwtjes in handen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is dus nog geen ontslag (hoe lelijk de uitlatingen van het Somerke en van Geneer-madam ook zijn) Citaat:
Citaat:
Ik heb op het kartel gestemd onder de duidelijke voorwaarde dat er niet ging samengewerkt worden met het Blok. Citaat:
Zelfs zij hebben nooit in hun programma geweld beloofd om Vlaamse onafhankelijkheid te bekomen. Apart daarvan, vind ik met jouw uitspraak, nogmaals de bevestiging dat je niet goed in je bol zijt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 21 september 2008 om 16:41. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik denk niet dat idee van max zo gek is. kijk maar naar al de tussenkomsten van links. dat is steeds met geweld gepaart gegaan. zie Köln gisteren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Geweld is niet iets wat licht kan of mag gebruikt worden. Een mensenleven is teveel waard. Maar wij mogen ook niet onvoorbereid zijn. Het standpunt van de VJW, die nu is opgegaan in NS-A vat het nog het best samen: vreedzaam maar weerbaar en geweld die kan hierbij helaas niet uitgesloten worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Partijlid
|
![]() Beste schoofzak.....ik dacht dat het Blok niet meer bestond. Hoe enggeestig kan je zijn.
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() wel itt Opendeur-vld vind ik LDD dan zeer oprecht
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Slagen onder de gordel mogen niet, maar een figuurlijke boenk op uwe lever, ge moet maar zorgen voor uw verdediging. 't Kan zijn dat de Maks het "zo" niet bedoeld, maar zelfs na zijn verduidelijking, behoud ik mijn twijfels over zijn graad van sivilizasie.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Ach, de open VLD is enkel en alleen op postjes uit, zie de houding van De waal in de politiekwestie!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Alle partijen zijn aan de verkiezingscampagne begonnen. Somers gedraagt zich als het brave jongetje met schone handen en plaatst zich buiten het gebeuren van het afgelopen jaar. Pilatus wast zijn handen in onschuld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Somers... de melkmuil van de wetstraat :/
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door sjarel : 22 september 2008 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() ACW for the win!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Heel die heisa was er simpelweg om het kartel te breken, dat volksverraad heeft er niets mee te maken, dat kwam er en passant bij.
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
En moest ik nu "wacht maar af" zeggen, dat zou dat de verkiezing in 2009 betreffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |