![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hallo
technische vraag: hoe kan ik het beste onze digitale fotocollectie op het net zwieren? het zijn een massa PNG bestanden die ingedeeld zijn eerst volgens jaartal en dan volgens gebeurtenis. Deze mappenstructuur zou ik graag willen behouden online. Verder moet het bestandsformaat PNG natuurlijk ondersteund worden en moet het gratis zijn. De totale vereiste grootte moet niet meer dan 2GB zijn. Iemand een idee'tje? natuurlijk, het zou ook niks moeten zijn met veel te veel reclame, popups en nog van dat ongein. alvast bedankt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() oja, ik had al een tip gekregen om het eens met Seniorennet te proberen, maar 1) ondersteunt geen PNG en 2) ge moet dat foto per foto doen. Geen beginnen aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Denk eraan wat er gebeurt met je collectie als die site verdwijnt. Garantie?
Toch niet beter op een dvd branden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() maar ze blijft zowiezo op mijn pc hoor, het is gewoon dat de rest van de familie dat ook eens kan bekijken, en als er nieuwe bijkomen dat ze dat ook meteen kunnen zien..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Picasa, flickr, etc... dat gaat allemaal foto per foto... zodat je genoeg de ads kan zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gebruiken ze daar dan die netlog en facebook niet voor ???
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of met het programma Picasa2.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 25 september 2008 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() heb eens zitten flikken met die flickr, en -weliswaar onder ubuntu- het lijkt mij dat ge wel foto's en masse kunt uploaden met behulp van een stukske software dat ge eerst moet downloaden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelf hosten lijkt me het beste... 10 euro per jaar of zo. Dan kan je alles zelf kiezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() |
![]() |
![]() |