![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Steve Stevaert (sp.a) - 29 maart tot 4 april "De gewone Vlaamse jongen, die van zero tot hero uitgroeit. Hij gaat er prat op dat hij fouten maakt en uit die fouten wil hij dan ook leren. Voor de een is hij een platte populist voor de andere herstelt hij het geloof in de politiek en dan vooral i |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Nu moet u me toch eens met iets helpen! U schreef hier in een ander topic het volgende:
"sp.a is wel vragende partij voor een aantal extra bevoegdheden, zoals de spoorwegen." Nu, toevallig is uw regeringspartner VLD daar ook voorstander van, net als Spirit. Dat wil dus zeggen dat �*lle Vlaamse regeringspartijen er voorstander van zijn. Of zit ik fout? Vreemd genoeg is dat blijkbaar niet op tafel gekomen tijdens de regeringsonderhandelingen, want de spoorwegen zijn gebleven zoals ze waren. Niet de minste regionalisering. Toppunt is dan dat een SP.A'er, uw gewaardeerde partijgenoot Vande Lanotte, de bevoegde minister is van de NMBS. Heeft die, aangezien zijn partij vragende partij is, aanstalten gemaakt tot regionalisering van de NMBS? Plannen in die richting uitgewerkt? Zijn er door de SP.A'ers voorstellen uitgewerkt in het parlement daarover? Het is me allemaal wat vreemd. Alle Vlaamse partijen zijn voor, de bevoegde minister is voor... En toch komt er niets van in huis!? Kan u me dat eens uitleggen, want u verstaat naar het schijnt de kunst moeilijke dingen op een eenvoudige manier uit te leggen? |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Goeie vraag , net zoals blijkbaar ook bijna alle partijen een voor bindende referenda op volksinitiatief zijn
![]() veel blabla en geen boemboem , tenzij het voor migranten is of tegen het Blok , dan kan alles ni snel genoeg geregeld zijn ... |
![]() |