![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Even kort het volgende : ik kwam recent te weten dat een groot aantal mensen van de directie binnen het bedrijf waar ik nu nog werk, maar binnenkort ga vertrekken lid zijn van de vrijmetselaarsloge.
Kan iemand mij eens uitleggen wat deze loge inhoudt, wat ze doet en waarvoor ze eigenlijk staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor de plottheoristen: een sekte die in het geheim de wereld bestuurd Ze mogen zelf niet zoveel er over zeggen voor zover ik weet. Dus aan informatie kan je best lastig komen
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() 1) Der bestaan verschillende loges(gelovig<>atheïstisch, mannelijk<>vrouwelijk<>gemengd,...) dus informatie van de ene loge slaat niet gelijk op alle loges.
2) Het relatief groten aantal politici, journalisten, ...met name bij (Paars) Vlaanderen. kan leidt tot vragen met betrekking tot lobbyisme, belangenvermenging. Maar aangezien er vrijheid van vereniging is. en er nog andere lobby-netwerken bestaan lijkt een heksenjacht mij niet direct gewenst.
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() Kinderen bouwen kampen in het bos, studenten komen samen in een café, volwassenen gaan in de loge. Tenzij ze het niet nodig hebben.