![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na een referendum op volksinitiatief werd het parlement afgeschaft. Een aantal forum-elitairen werden onder huisarrest geplaatst, en Patriot I werd tot Keizer uitgeroepen.
Verkiezingen zijn afgeschaft, en het forumvolk is gelukkig omdat de Keizer beslist heeft dat zij NOOIT nog zullen worden ingevoerd. Het forumarbitragehof verliest al haar gezag, en haar leden zullen dienst doen als hofnarren der Keizer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DE FORUMDEMOCRATIE HEEFT OPGEHOUDEN TE BESTAAN.
RIP |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Kan er iemand Patriot! doen ophouden te bestaan?
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ook had ik niet gestemd voor een keizer maar voor een premier, als dit zo voort blijft duren denk ik dat er meer mensen hier eerder willen overstappen naar het oude. (jammer, het had mooi geweest kunnen zijn) AFSCHAFFEN DIE HANDEL EN LATE HET BROF HEERSEN OVER ALLES Mvg Funcky
Vivant. Geen revolutie zoals de sossen destijds, maar een niet tegen te houden evolutie. Kleinhouden lukt tijdig, tegenhouden niet. Wij denken op langen termijn, en niet op korte termijn. think global, act local !! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Patriot drukt zich wat onstuimig uit. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burger
|
![]() Vandaar ik ook akkoord ging met de vorige post.
Vivant. Geen revolutie zoals de sossen destijds, maar een niet tegen te houden evolutie. Kleinhouden lukt tijdig, tegenhouden niet. Wij denken op langen termijn, en niet op korte termijn. think global, act local !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() het ergst van al is dat ernstige mensen zoals dies zich laten inpakken door iemand als patriot
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe geen moeite, ik heb al gewonnen. De forumdemocratie is nu echt wel dood.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LEVE DE REPUBLIEK, LEVE DE REVOLUTIE!
LAAT DE GUILLOTINE KOMEN! ![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet het, maar ik moest naar school vandaag ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Euh ...
... ben op zoek naar een ander forum ... SUggesties ? ? ? ?
![]() |
#20 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |