![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.tijd.be/nieuws/ondernemin...091613-433.art
Ipv dat frans flou gedoe, eens keihard wijzen op de feiten... U hebt ons bedot Mr lippens. Zo zie ik het graag, germaanse 'grondigheid'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een aantal jaar gevangenisstraf voor Lippens zou goed zijn voor onder andere zijn lever.
Ne mens zou bijna hopen dat hij binnenzit als ze de Lippens binnenbrengen. Die gast zou petsen krijgen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Niet dagdromen, jij! Laatst gewijzigd door filosoof : 16 oktober 2008 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Da's wel een goeie, en hoe zit het dan als ze miljoenen winst hadden gemaakt ? Niet dat ik Lippens wil verdedigen (verre van zelfs) maar je moet consequent zijn hé.
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat lijkt mij al voldoende als beloning.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Want dan hoeven andere managers ook geen moeite meer doen om extra winsten te boeken, wat de aandeelhouders ook weer niet graag horen. Allee en nu gij weer ![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De applicatie is naar het faillissement toe van een vennootschap. Hier is een bijna faillissement door de overheid voorkomen... had de overheid niets gedaan dan zat 1/3 van de benelux met een geblokkeerde rekening.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En het gaat niet enkel om aandelen hé, die bloc zou sowieso van tijdelijke aard zijn voor spaarboekjes, aandelen portefeuilles zijn natuurlijk niet gevrijwaard. Ik herinner me uit een ver verleden van in de les economie dat er een systeem bestaat dat banken niet failliet kunnen gaan, omdat de overheid (België) daar garant voor staat ('t is ergens een wet .. maar welke was dat nu ook alweer) Anyway daar gaat het me niet om, enkel om het feit dat aandeelhouders klagen als ze geld verliezen (indien dit door fraude of nalatigheid is natuurlijk terecht) maar indien dit door een economische onvoorzienbare omstandigheid is... helemaal niet terecht want deze kon evengoed in de positieve zin plaatsvinden. En zoals ik al zei bonussen voor het Fortis kader zijn inderdaad overbodig en zelfs walgelijk in deze context.
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zie citaat: http://www.marketwatch.com/news/story/derivatives-new-ticking-time-bomb/story.aspx?guid={B9E54A5D-4796-4D0D-AC9E-D9124B59D436}&print=true&dist=printTop Derivatives the new 'ticking bomb' Buffett and Gross warn: $516 trillion bubble is a disaster waiting to happen Last update: 7:31 p.m. EDT March 10, 2008
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 16 oktober 2008 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze kunnen zelfs niet zeggen dat ze het niet wisten...
Citaat:
Ze kunnen juist zeggen, dat ze het niet geloofden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Veel meer dan dat blijft er tegenwoordig niet meer over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zij zijn dan toch ook medeverantwoordelijk voor de ondergang van Fortis? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Uitdieping van de Schelde, de IJzeren Rijn, Fortis, ... dankuwel Nederland. En te zeggen dat ik vroeger ook wel eens edele gedachten over de Lage Landen koesterde. Kazenneukers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Getuigt het niet van verantwoordelijkheidszin doordachte beslissingen te nemen, afgestemd op degelijke analyse van de economische situatie, voorzichtigheid, zelfdiscipline, vooruitziende blik, aandacht voor het algemeen welzijn, ... ? Indien nu evenwel blijkt dat topmanagers zich laten leiden door (ik zeg maar wat) megalomanie, hebzucht, 'peer pressure', persoonlijke rancune, enzovoort enzovoort, valt het (zelfs voor mij in zekere mate aanvaardbare) argument van 'verantwoordelijkheid' dan niet volledig weg? Wat mij betreft speelt 'winstneming' slechts een beperkte rol in die 'verantwoordelijkheid'. Ook aandeelhouders mogen tot wat minder kortzichtigheid worden gedwongen, of niet soms? Waarom zouden zij een uitzondering moeten kunnen zijn?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 17 oktober 2008 om 08:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan kunt u mij ongetwijfeld een hele lijst voorbeelden geven van 1. toplonen voor niet-topmanagers en 2. topmanagers zonder toploon. Dank bij voorbaat, djimi
|
![]() |
![]() |