![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Meer Belgen gaan bedelen bij koning Albert
![]() Op het koninklijk paleis komen de jongste tijd gevoelig meer bedelbrieven toe dan vroeger. Naar schatting tienduizend mensen vroegen dit jaar al om hulp aan koning Albert II. Elk jaar krijgt een 250-tal mensen rechtstreekse steun, maar de overgrote meerderheid van de brieven wordt doorgestuurd naar de bevoegde ministers. lees : Belga en HLN och wat lief, de armen bijstaan, doet me denken aan de serie Sissie |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Uw geschreven braakballen komen me de strot uit, en neen ik ben geen uil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat hij bedoeld dat het niet de schuld is van VB, NV-A of LDD.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nu al?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Typisch de ene schooier vraagt geld aan de andere schooier. Waarom vragen ze geen werk ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() zelfs veel werkenden komen in deze tijd moeilijk toe , als deze crisis zo blijft duren zal dit deel mensen nog toenemen !