![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vreemd dat zulke gasten onaangekondigd mogen betogen in het centrum van Brussel. Terwijl een paar maanden terug het Vlaams Belang helemaal niet mocht betogen naar aanleiding van 9/11, zelfs toen ze schriftelijke toestemming vroegen. 2 maten 2 gewichten in Brussel ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Natuurlijk doen ze dat ! Ze hebben namelijk alles gemeen met de terroristen van Hamas !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik herinner me nog goed hoeveel er hier in Brussel met Arabische leuzen voor de oorlog tegen Libanon rondreden. Volgens mij stond daar een beertje op met zo'n bandana als hieronder, welbekend van de Saudi Arabische vlag:
![]() Daarnaast had je nog de racistische rellen van de lieve Turkse gemeenschap aan het adres van de Armeniërs. Een 'akkefietje' met veel persoonlijk leed en schade bij particulieren én aan openbare infrastructuur. Bij de onanfhankelijkheidsverklaring van Kosovo konden ze van Brugge tot in Brussel undercovers zetten op de grote markt van elke grote stad bij de Albanese vreugdedansjes. Om maar van de vele, theatrale sans-papiersacties met kraantjes edm. te zwijgen... De rellen in Anderlecht, ook weeral om 2 keer niks, do I need to go on? Ik walg van dit land. Na de Noord-Ieren (alhoewel; 't gaat er al veel beter) en een handje vol Basken, staat de gehele Vlaamse bevolking collectief op de shit list. Velen hun frankske moet nog vallen ze, maar daarvoor is het toch allang te laat. Een droom is net een ballon, hij vliegt wég... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Een goede zaak, deze betoging. Ik wou dat ik er kon zijn moest ik niet in het buitenland zitten die dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Acties tegen deze oorlogsdaden hoeven niet eens aangekondigd te worden. Ze moeten gewoon ged�*�*n worden.
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() ³
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Groot gelijk!
![]() |
![]() |
#11 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Pfff, ik heb hier opeens wel weer heel erg last van een déj�*-vu... van toen de laatste keer de internationale pers haar uiterste best deed om het kleine, arme landje Georgië positief te profileren tegenover de grote Russische loebas. Toen is men van een leugentje ook niet doodgegaan hé...
![]() Maar au fond vraag ik mij dan altijd af: waar zitten de mensen nu eigenlijk op te wachten? Iets nieuws onder de zon? 't Is net alsof iedereen graag z'n eigen steentje wil bijdragen aan de escalatie van een nieuw wereldconflict ipv het een halt toe te roepen. Men moet dringend stoppen met de mediatieke matraquage van de eigen bevolking met zwart-witvertelseltjes over conflicthaarden en onrechtvaardigheid. Waarom is een Palestijns lijk qua nieuwswaarde belangrijker dan de zoveelste bomaanslag met tientallen doden tegelijk in Irak of Tel Aviv? En waarom zijn een paar honderd Indische doden voor de media nog minder belangrijk? Juist ja, omdat het zij zelf zijn die de grootste discriminatoire mythes verder cultiveren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat het ondertussen een klein zesje zal zijn, zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren vielen in Afganistan nog schoolkinderen ten prooi van een bomaanslag... wie protesteert daartegen ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Staatssecretaris
|
![]() Niet enkel de AEL, maar zowat de halve wereld betuigt haar steun aan de Palestijnen. Onze regering stort heel schijnheilig een kleine som voor moeders op de vlucht, maar protesteert vervolgens niet als Israël de hulpconvooien tegenhoudt.
Vandaag is er de aangekondigde protestactie van de NGO's in Brussel, die o.a. door Groen! wordt gesteund. Hier is de persmededeling van Groen! op 28 december: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Ziehier één van de beelden die gisteren NIET op tv te zien waren, namelijk Hamas vlaggen in de Straten van Vredig Brussel.
Oh, en de 2 politie inspecteurs die het ziekenhuis zijn ingeslagen door Vredesbetogers in Antwerpen, die kregen we ook niet te zien. Eentje heeft een kaakbreuk opgelopen. ![]() |
![]() |
![]() |