![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Wie krijgt jou voorkeur | |||
SP.a-Spirit |
![]() ![]() ![]() |
5 | 6,25% |
VLD-Vivant |
![]() ![]() ![]() |
5 | 6,25% |
Vlaams Blok |
![]() ![]() ![]() |
18 | 22,50% |
CD&V-N-VA |
![]() ![]() ![]() |
24 | 30,00% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,75% |
Liberaal Appel |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Fervent National |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,25% |
PVDA+ |
![]() ![]() ![]() |
5 | 6,25% |
LSP |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,00% |
BUB |
![]() ![]() ![]() |
14 | 17,50% |
SoLiDe |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
FIRE |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
MDP |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Liberale Alliantie |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,25% |
Aantal stemmers: 80. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Het is weeral even geleden sins er nog een opiniepeiling is geweest.
Ondertussen zijn er al nieuwe partijen, kartel,...
#2 |
Minister
|
![]() Bij mij word het PVDA+ uiteraard.
#3 |
Gouverneur
|
![]() raar dat er al 3 man op pvda gestemd hebben.... toevallig partij van topicstarter
![]()
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#5 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Fervent Nationaal uiteraard (had U anders verwacht?)
Voor zij die twijfelen, lees ons programma er eens op na? |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#8 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() En wat is het verschil tussen het VB en het FN van onze Rudy?
Of kreeg je geen postje aangeboden met uw LA?
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het grote verschil tussen het Vlaams Blok en het FN is dat wij geen kiezersbedrog willen plegen. Ik verklaar mij nader: Het Vlaams Blok wil het rechtse electoraat naar zich toe trekken, ook de gematigd rechtse kiezers. Maar als die gematigd rechtse kiezers voor het Blok willen stemmen, dan moeten ze de Vlaamse onafhankelijkheid erbij nemen, zoals de SPA kiezer het migrantenstemrecht erbij moesten nemen. Het FN wil een gematigd rechts alternatief bieden, waarbij de rechtse kiezers niet voor voldongen feiten worden geplaatst. Bij ons kies je niet voor een avontuur, waarvan men niet weet tot wat het gaat leiden. Wij blijven Belgischgezind, waarbij we gaan voor de afschaffing van alle maatregelen die de ongelijkheid tussen Belgen in stand houden. (cfr. Transferts, grendelmeerderheden, tc.) Uiteraard valt dat niet in goede aarde bij het Blok. Daarom merken wij vanuit het Blok duidelijk een georkestreerde ridiculiseringsactie, dewelke er enkel op gericht is om zand in de ogen van de gematigd rechtse kiezer te strooien. In ieder geval neem ik de handschoen op en daag ik elke zichzelf respecterende Blok-politicus uit tot een openlijk debat voor groot publiek! Wedden dat geen enkele Blok-politicus de uitdaging durft aangaan? |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Dat zou reden moeten zijn voor grote ongerustheid, Rudy... |
|
![]() |
![]() |
#12 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb gezegd dat het Blok ons niet zal durven vragen voor een debat, omdat het dan duidelijk zou worden dat er een gematigd rechts alternatief bestaat voor het Vlaams-separatistisch rechts van het Blok. |
||
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
U kan misschien eens een topic starten: "Fervent Nationaal.....het énige echte alternatief...." Dan heeft u die topic zo eens gestart voor alle mogelijke partijen. U verwisselt vlugger van partij dan van ondergoed en uw Peter De Rijck-factor stijgt dus met de snelheid van het licht. Uw geloofwaardigheid daarentegen..... Btw: opiniepeilingen zijn op dit forum dikke quatsch omdat je geen representatieve steekproef kan nemen.a |
|
![]() |
![]() |
#14 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Kan geen kwaad en weerhoudt je van die ergerlijke zelfingenomenheid die de BUB teistert... |
||
![]() |
![]() |
#15 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als men niet ambitieus is, dan moet men niet deelnemen aan verkiezingen. En wat impact betreft, ik laat me daarover enkel leiden door de uitslagen van verkiezingen. Ik zal U op 13 juni zeggen welke onze impact is. |
||
![]() |
![]() |
#16 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit is een regelrechte leugen: Ik was bij het LA, startte de Onafhankelijke Alliantie, dewelke nu meewerkt in Fervent Nationaal. Maar ja, ik begrijp uw frustratie. Wij zijn niet erg linksgezind en dat begint pijn te doen, wanneer je dat van steeds meer mensen begint te ondervinden... |
||
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Geloof het of niet maar het meeste genoegen beleef ik in de week na de verkiezingen met na te gaan hoe "veel" stemmen die nieuwe volkspartijen behaald hebben! Ook de voorkeurstemmen op die lijsten zijn voor mij een bron van intense binnenpretjes! Ik zou dus zeggen:
[size=6]"Niet versagen! Weer u scherp en eind als een soldaat!"[/size]
#18 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik heb niets tegen overstappen van partij, maar als je eerst als liberaal door het leven gaat en dan als uitgesproken rechts........valt volgens mij moeilijk te rijmen. Of misschien toch wel.....op opportunisme. |
||
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U weet goed genoeg dat ik van de donkerblauwe stempel ben met Belgisch-nationalistische roots! En wat de naam betreft, die is en blijft Fervent Nationaal. Ook na de verkiezingen van 13 juni, ongeacht het verkiezingsresultaat. |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Misschien Decroo eens contacteren, Rudy
![]() Ik wens je veel succes, maar hoop dat je weet dat een BUB-scenario reëel is.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |