![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() AMSTERDAM - Een schoenenverkoper in Weert is woensdagochtend in zijn arm gebeten door een naakte man met een forel in zijn hand. Surveillerende stadswachten konden de man vasthouden totdat de politie hem inrekende.
Het moet een bizar beeld zijn geweest voor Robert van Dooren, verkoopmedewerker bij Bob's Adventure Store aan de Maaspoort in Weert. Een 25-jarige inwoner van de Limburgse stad parkeerde zijn fiets tegen de gevel en kwam, slechts gekleed in een muts en een paar schoenen, de zaak binnen. Rauwe forel "Hij droeg geen gebruikelijke outfit, zeker niet voor de tijd van het jaar", was de logische constatering van Van Dooren, die met een klant bezig was. "Bovendien had hij een rauwe forel in zijn hand waar hij af en toe in hapte. Ik vroeg hem nog of hij het niet koud had, maar dat was niet zo", zei de verkoper tegen dagblad De Limburger. De schoenenverkoper lichtte twee surveillerende stadswachten in over het bezoek van de schaargeklede man. "Misschien kwam het door de uniformen, maar nu werd de man lastig en begon hij aan een rek in de winkel te trekken. Samen met een stadswacht en mijn klant werkte ik hem op de grond. Met klimmerstouw om zijn nek kreeg ik hem in bedwang, maar hij heeft me wel tot bloedens toe in mijn onderarm gebeten. Zijn tanden staan er nog in." De man bleek ontsnapt uit de open psychiatrische afdeling van het St. Jans Gasthuis. Met een spuitje wist een dokter de patiënt de kalmeren. De man ligt momenteel op de gesloten afdeling van het ziekenhuis, tegen hem is aangifte gedaan. Bron ![]() Dat verzin je toch niet...
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De man in kwestie zal sportschoenen aan gehad hebben en daarom scheef bekeken zijn .... Ni moeilijk dat er dan ruzie van komt ... Pfffft , snobwinkel ... ![]() (Met Crocs aan had hij gene last gehad ...)
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zit al in een gesloten instelling. Have mercy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Forel? Had die man toevallig ook een klein snorretje? Was er ook botersaus in het spel?
![]() |
#6 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() en toch, ocharme die mens ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vraag me af hoe hij aan die forel gekomen is?
Nu vind ik het wel heel erg genant voor zn familieleden dat hij zich zo bijzonder bizar gedroeg. ![]()
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik hoop dat men de gebetene adekwaat verzorgde : een mensenbeet is voor de medemens de gevaarlijkste beet die men kan krijgen.
(de forel vullen met boter en amandelen en bakken)
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
In het zilverpapiertje en dat op de BBQ of in de oven.
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig is het ,niet in dit land gebeurd, of de verkoper was aangeklaagd wegens poging tot moord
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooit een docu gezien over de zwarte weduwe. Daar waren verschillende mensen die dagen lang zo hadden afgezien van die beet dat ze hun job opgaven en gingen zoeken naar die beesten om hen af te maken. Bijna een religieuze opgave hadden die.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vast een Astérix-fan.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lez Zeppelin en rauwe vis.
Wie weet het ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |