![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In mijn speurtocht naar kennis en informatie over de kwestie Palestina, kwam ik een uitzonderlijk interessante tekst tegen. Hij is geschreven door een Brit, Anstruther Mackay, in 1920 die tijdens WOI militair gouverneur was in de regio.
De man beschikt over een analytisch vermogen waar ik vandaag versteld van sta en in zijn schets van de toekomst, steekt hij Nostradamus naar de kroon... Dit stukje vind ik qua conclusie het interessantst: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#2 | ||
Parlementslid
|
![]() Dayam, 't is een duizendklappertje.
Citaat:
Ik zie overigens dat de zionisten nog niet gereageerd hebben. ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bertie : 19 januari 2009 om 21:52. |
||
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 19 januari 2009 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Dit is een interessant artikel! Zeker zoals uw eerste post al aangeeft; een angstaanjagend vooruitziende blik.
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
1. Name Calling Through the careful choice of words, the name calling technique links a person or an idea to a negative symbol. Creating negative connotations by name calling is done to try and get the audience to reject a person or idea on the basis of negative associations, without allowing a real examination of that person or idea. The most obvious example is name calling - "they are a neo-Nazi group" tends to sound pretty negative to most people... Laatst gewijzigd door Bertie : 24 januari 2009 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() [hasbara]'t is een gefraudeerd werkstuk! Een plagiaat!
PS: Mackay was een typisch Brit: stiff-upper-lip en joden-hatend![/hasbara] Laatst gewijzigd door Bertie : 24 januari 2009 om 19:15. |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Ja en rabiate Israelhaters horen volgens mij van het Hebreeuws af te blijven.
Schrijf gewoon 'Ken de Waarheid en de Waarheid zet u vrij.' in het Nederlands. Maar goed, waarschijnlijk hebt u niet eens door wat uw onderschrift betekent! Laatst gewijzigd door Francientje : 25 januari 2009 om 13:38. |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bovendien begrijp ik niet helemaal waarom je van de hele kwestie permanent een emotionele zaak tracht te maken. Alsof je de politiek van Israël niet kritisch en rationeel zou kunnen analyseren zonder daarom noodzakelijkerwijze te gaan haten. Alsof je het uitgangspunt van Israël en hun concrete verwezenlijkingen niet zou kunnen beschouwen en er respect voor hebben zonder ze te gaan verafgoden of zonder dat je er daarom moet van houden. Enige nuance is u blijkbaar vreemd. Het is niet omdat u de hele tijd half neurotisch de emotionele toer op gaat dat anderen daarbij hun cool moeten verliezen.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 25 januari 2009 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |