![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tussen schemer en schuilen
is het nogal goed te huilen en verder niets dat jou aangaat En alhoewel het vurige gevuist in mij openbloeit en bruist ligt daar mijn geest te gisten in de mist van de nalatigheid en och kon ik maar niets steben 1997
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() lantjes, 01/2009
![]() Anna wou zichzelf verbannen voor 1 weekje monddood Ze bleef de Largo maar beschimpen Wijl het forum het verbood Ze dacht : Wat moet ik nog beginnen Want de modjes willen niet Zal ik dreigen met het Centrum? Heb ik ze dan bij hunne Piet? Dus Anna startte nog een topic Gooide modder in het rond En bleef zeiken op de modjes Tot het een van hen volstond De ban werd ferm uitgesproken Na urenlang en triest gesmeek De forumban meteen in voege Zelfs de groentjes werden bleek. Listige Anna met haar avatar bloedheet Verbannen voor een ei, een appel en een fles waarin een scheet. Nu is het wachten op ons Anna Twee weken is zo snel voorbij Om niet meteen weer te verbannen Maar voor 't plezier met U en mij..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() zoeken naar een boek chemie en gevonden en zie hoe de logge reactievormen mijn domme brein inrollen en mijn reeds labiele gemoed verder doen afbollen naar een onevenwicht dat ligt in de diepste kloven en ravijnen waar ik toen boven en nu onder wankel zonder houvast, want geen enthalpie die me nog erkent slechts vrije energie die weg van me rent en daar zit ik dan te wachten als een hulpeloos kind is god misschien slecht gezind, maar toch te wachten dus te hopen dat ik word aanhoord gehoord en te hopen op een touw dat me gauw weghaalt uit dit beangstigend oord waarin ik vertoef en snel want de wereld van mistici met hun manie voor de magie van deze wetenschappelijke studie voedt gestaag in mij de oncontroleerbare fobie voor hun encyclopedie, de cursus die voor mij ligt, grondslagen van de chemie.
berre - dag voor het examen chemie maar precieze datum weet ik wel niet meer want manne, da's ondertussen ook al weer lang geleden eh! nondedoeme nog aan toe!
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begin pas te dichten en wat berre-achtig te typen, na een aantal Duvels. 't Zal iets voor de zaterdag worden denk ik.
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() DUVEL!!!
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is kasteel, das ook waar. Die moet eerst op.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Zal eens wat gaan berreren nu is het de moment.
Wat van die zever. Al te lang en al te zeer heb ik me toegelaten aan olie, metaal en kruit. Dit terwijl er elders op de wereld grote droogte heerst. Zelfs nu rieken mijn handen naar olie en metaal. Moet ik niet ingrijpen voor ik helemaal verschraal? Banaal is dat. Stoppen met zaken aan wat je verslaaft bent. Zoals roken. Achter vitessepoken. Dat mag binnen stond ook al niet meer. wordt er überhaupt nog wel iets getollereerd? Moeten we niet van systeem af? Dit systeem dat ons pluimpt als kippen aan een spit een dag ervoor? Klote is het. Klote, klote, klote. From_Vlaanderen.
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() iets met geografie
ik zit hier en denk aan iets met geografie want morgen heb ik examen wel dat is interessant boeiend berre - 30/01/09