![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() 1 vraagje eigenlijk; Ik heb een huisje gekocht,maar moet nog afgewerkt worden, als ik een nonkel mij laat komen helpen, is dit dan zwartwerk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge hem betaalt zonder het aan te geven wel eh.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() hij wil zelfs niet betaald worden, hij wil enkel dat er een botterhammetje klaar ligt en een taske koffie, dus is dit geen zwartwerker?
Het zit eigenlijk zo: De ex-man van men moeder wil wraak nemen op heel de familie en wil men nonkel laten betrappen op zwart werk,maar hij doet het voor niks en wil ons uit de nood helpen,moet hij hiervoor schrik hebben? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik dacht dat het enkel tot de 2e graad is, dat het mag. maw, je nonkel kan betrapt worden op zwartwerk.
maar is het ook niet te zien of hij werkloos is?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() ik heb het zojuist opgezocht, het zou tot de 4de graad zijn, volgens deze link.
http://bibliotheek.antwerpen.be/docs...0zwartwerk.pdf |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() erg, een mens mag niet eens zijn familie of vrienden meer helpen met klussen...
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaan helpen bij de bouw als vriend of familielid is een dienstverlening. Elke keer als jij van de eigenaar van het huis een pint krijgt, geldt dat als een betaling. Stom natuurlijk, maar de staat redeneert vanuit zijn eigen positie natuurlijk: als jij dat gaat doen en niet een zelfstandige, verliest de staat heel veel inkomsten. En, je moet dan nog opletten. Stel dat het bedrag van de betaling een limiet overschrijdt, zou je zelfs een BTW-nummer moeten aanvragen. Je moet natuurlijk vree dom zijn om dat allemaal aan te geven.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou je lokaal tax-kantoor er eens over bevragen. Doe dat best vanaf een anonieme gsm. Ik heb vroeger ook al gehoord van familieleden die gratis meewerken aan de inrichting of restauratie van een huis en de fiscus op hun dak kregen. Voorzichtig zijn. Best even informeren bij de lokale belastingsdienst zelf zonder je contactgegevens vrij te geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nonkel ?
![]()
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meestal de broer van je vader. Maar ik ben niet thuis in die familie-toestanden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een xxischquamks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeten dat je met een qwerty-toetsenbord zit?
![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Gouverneur
|
![]() Jazekers moeder heeft dus geen broers.
Ik wist niet dat dat allemaal zo gevaarlijk kon zijn, iemand gratis helpen. Het is toch normaal dat je familie en vrienden helpt, of niet?
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Openbedrijvendag, kan da?
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 30 januari 2009 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |