![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Karel De Gucht (VLD) - 19 tot 25 april "Deze liberale kopman beheerste gedurende verscheidene jaren het nieuws met opmerkelijke uitspraken. Jurist, Europees parlementair, Volksvertegenwoordiger, ... Na enkele desastreuze peilingen probeert deze oud-voorzitter nu de schaapjes op het droge |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Geachte Karel,
naar mijn mening had u nooit de leiding mogen ontnemen.U deed het naar de politieke normen vrij goed maar tot mijn verbazing heeft u zich teveel laten beïnvloeden. Ben geen 100% VLD fanaat daar ik mij in verschillende punten niet thuis voel maar heb wel respect in uw standvastigheid ivm het stemrecht voor vreemdelingen waar ik wel een voorstander van ben. Ondanks de hoge druk blijven de meesten bij de VLD bij hun standpunt wat niet slecht is voor een politici. Wat ik nog steeds niet begrijp waarom u in godsnaam de vaandel heeft doorgegeven ??? Hier mis ik wel uw standvastigheid.U weet zeer goed dat uw kameraad Sterckx met name de 'second in command' de karakter trekken niet heeft van een leider.Wat in debatten nodig is . Grote fout in 't midden van een slagveld is de leiding over te hevelen aan onervaren officieren. Ik vrees als u persoonlijk de leiding niet terug overneemt dat jullie partij afstevent op een waansmakelijk verlies. ![]() ![]() Nu het nog kan.... ![]() |
![]() |