![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ter ere van zijn gedicht in het forum Binnenland over Albert i (met kleine i) doe ik een gedicht over Albert ii (met twee kleine i's):
De scheve schaatser Hij is vader van een snelle senator en zijn piet trilt als een vranke vibrator hij ging al vele malen uit de bocht deze liefhebber van de Elf-wijven-tocht. En nog eentje: De leesfout Hij had de landspreuk niet goed verstaan: "Een dracht maakt macht" had hij begrepen. Daarop heeft deze hitsige baviaan zijn zak in een barones uitgeknepen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze kassiers op de wegen beroofd
Aan ouden van dagen op kaarslichte dag Hun beursje met spaargeld ontrukt Onze roomblanke dochters onteerd Waarheen mijn vaderland O Nederland ontwaak Gooi al dat zwarte tuig eruit Ons land voor ons Op naar de Blanke Macht
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er valt zelfs geen greintje menslievendheid in de meeste van zijn slaapverwekkende schrijfsels te bespeuren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lang Leve onze Koning!
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() ("Uw onbekende koning spreekt")
En of ik van mijn volk de spreuken en de spoken ken. Want ooit, ooit was ik één van hen. Met de biddenden bad ik. En met zij die aten vrat ik mij te pletter aan de stenen tafels van het bijgeloof. Aan hoefijzers en hosties geen gebrek. Op vrijdag vis en voor als het mis mocht gaan hield ook ik graag een eerste tandje bij. Maar ik die nu ben opgestaan, voorwaar mijn dierbaren, voorwaar ik zeg u, wat in uw hoofd besloten ligt, het is niet gering. Al zolang woon ik er in de herinnering. Buig nu en laat mij als een kleine koning uit. Genoeg heb ik van Uw blindheid die mij geeuwen doet. Genoeg zeg ik. Leg af die kleppen! Weg het boze oog. Kijk dan toch hoe schitterend elk jaar de nieuwste eeuw begint. Paul Rigolle
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ROEPING Zuster Immaculata die al vier en dertig jaar verlamde oude mensen wast, in bed verschoont, en eten voert, zal nooit haar naam vermeld zien. Maar elke ongewassen aap die met een bord: dat hij vóór dit, of tegen dat is, het verkeer verspert, ziet 's avonds reeds zijn smoel op de tee vee. Toch goed dat er een God is.
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Even strike Nick, Staat er een copyright op? Want anders wil ik die graag doormailen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb zelf nooit al die ophemeling van Reve begrepen... EDIT: Waaruit moet trouwens blijken dat hij gefrustreerd was omwille van z'n homoseksualiteit? Ik ben namelijk overtuigd van het tegenovergestelde. Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 18 februari 2009 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees 'De circusjongen' maar eens.
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enfin, ik denk blijkbaar niet als jou. ![]() Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 18 februari 2009 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik houd van Marion de Hond. Want die heeft zo'n lekkere blik in haar ogen! En wel overdacht kijk ik zonder te willen naar Marion haar lekkere koekjes - want die kan ze echt héél goed bakken! Bloedserieus zet ik haar niet te kijk want met haar op TV valt het weer altijd wel... Vondel was goed! Man, wat kon die rijmen! Als ik het probeer merk ik iedere keer dat ik er weer niets van Vondel was goed!
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Dobbelaere had een draad gestart
ter ere van de kleine Descartes Maar Uh en Derk kwamen de boel verknallen met hun wederzijdse driftaanvallen omwille van de heer Reve Gérard, is deze draad om zeep, voorwaar |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben zo relakst als het maar kan!
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |