![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Ahmed Azzuz (MDP) - 12 tot 18 april "Een partij die de islamitische maatschappelijke waarden kan behartigen, naar het voorbeeld van de christen-democraten. Dat is wat de MDP, of Moslim-Democratische Partij, wil bekomen. Ahmed Azzuz is voorzitter van de AEL in België en tevens de rechte |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ik de persberichten, website en uitspraken van Jaja doorneem, kan ik me niet van de indruk ontdoen dat het AEL dezelfde trekjes heeft als het Blok:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kan een tegenpool van het blok aan de andere kant een oplossing bieden? Volgens mij lokt dat enkel maar conflict uit, en lost het geen enkel probleem op. Graag uw mening.
#2 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() 1 belangrijk verschil:
Het Vlaams Blok is een partij die de Vlaamse belangen verdedigd, een partij voor het behoud van eigen taal, cultuur, etc. En de ael/mdp is een partij die hun taal (4e landstaal),cultuur (hoofddoek), etc willen opdringen aan ons, de autochtone bevolking. Dus als ik moet kiezen tussen een binnenlandse partij of een geïmporteerde partij is de keuze snel gemaakt. |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je cultuur en taal toch superieur zouden zijn, dan zal de markt daar ook wel zo over beslissen.