![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Ahmed Azzuz (MDP) - 12 tot 18 april "Een partij die de islamitische maatschappelijke waarden kan behartigen, naar het voorbeeld van de christen-democraten. Dat is wat de MDP, of Moslim-Democratische Partij, wil bekomen. Ahmed Azzuz is voorzitter van de AEL in België en tevens de rechte |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Njah eigenlijk een simpel vraagske,maar met een groot antwoord...ik heb wel een addertje vanwaar de simpathie voor een terroristische organisatie...verder wil ik ook weten of u het met me eens bent iets te doen aan de jongeren van alochtoonse afkomst die zich misdragen en op die manier de anderen van hun afkomst het moeilijker maken?
Verder ik ben vrijzinnig dus volgens de koran ongelovige,ik hoor veel naar boven komen dat moslims alles mogen doen met de ongelovigen wat ze maar willen...klopt dit?of is dit een excuus om de koran te misbruiken (en nee ik ben geen bange vlaming integendeel ![]()
#2 |
Vreemdeling
|
![]() beste,
allereerst wens ik je te verwijzen naar onze website, zo heb je een volledig antwoord op je vraag (www.mdp-pmd.be) wat betreft de problemen met de allochtone jongeren, we moeten de problemen van de jongeren in het geheel aanpakken zonder deze met nationaliteit te linken. de beste manier om problemen aan te pakken is het aanpakken van de oorzaken en deze kunnen verscheiden zijn. de één komt uit een arm gezin, de ander wordt van thuisuit slecht opgevolgd, jongeren in de stad hebben geen ruimte om te sporten, jongeren zijn over het algemeen niet georganiseerd, ..... en tenslotte, moslims moeten andere niet-moslims als gelijke behandelen , dus hoe zich gedragen onder mekaar moeten ze zich gedragen met anderen. |
![]() |
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() bedankt voor uw antwoord,ik ben even op je site gaan neuzen,ik ga hem nog wat verder bekijken en lezen,wat betrefd de jongeren kan ik je voor een groot deel in volgen,maar in kwestie nationaliteit/religie zijn het naargelang wat ik zie in bepaalde gebieden in het Antwerpse,jongeren van alochtoonse afkomst die autochtonen regelmatig lastigvallen daarom dat ik in mijn vraag ook spreek over een gedeelte die het moeilijk maken voor diegenen die het wel goed menen met de autochtonen...
Volgend vraagje bij deze dan heeft een niet gelovige/vrijzinnige dan ook dezelfde rechten en plichten dan een moslim of verschillen deze dan en zo ja waarom dan? En als een moslim alle niet moslims moet behandelen als gelijken hoe zit het dan in kwestie met de holebi?Vrouwen van de niet moslim kultuur?etcetera...