![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is eind maart, het Gaza offensief vond plaats gedurende enkele dagen eind december, en hoewel er nog steeds dagelijks blindelings kassam raketten worden afgevuurd door Hamas op Israelische burgerdoelwitten (straten, huizen, scholen,..) - waarover trouwens in alle talen gezwegen wordt - moet men toch al hebben vastgesteld dat er al MAANDEN geen Gaza offensief meer bezig is.
Wat is de bedoeling van het kunstmatig in stand houden van dit 'brandend actuele' topic? Er wordt al maanden niet meer informatief en interessant gediscussieerd, mensen l*llen langs elkaar heen en het wordt alleen maar erger en vervelender. Het forum begint - zoals steeds meer topics in dat subforum duidelijk maken - een lichtelijk bizar figuur te slaan door dit - met gemiddeld één (en steeds dezelfde) lezer op nummer één te laten staan. Waarom, Moderatoren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() je had natuurlijk ook kunnen schrijven :
'is dit nog brandend actueel ?' zonder allerlei verwijten erbij te sleuren waarvan het nut me compleet ontgaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Ja, goed idee Jedd.
"Is het 'Gaza Offensief' drie maanden na het einde ervan nog Brandend Actueel?" |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Ik dacht dat iets politiek 'actueel' - en zeker 'brandend actueel' was wanneer de kranten ervan volstonden en het constant op het journaal kwam.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat er nog dagelijks Qassamraketten worden afgevuurd mag je staven in plaats van gratuit te beweren. Als dat al het geval zou zijn, toont het aan dat het conflict actueel is, ook heb je niet graag dat er veel aandacht aan besteed wordt.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() pffff - zwak hoor, Minste Agitatie! De meeste hits hier vinden plaats op K&K, en vooral indien er topics geopend worden ivm bepaalde lichaamsdelen of geelkleurige dranken.
En die kassams van de hamas kun je bv op facebook gratis dagelijks volgen via qassamcount. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw gedrevenheid om met alle macht de discussie rond Gaza de mond te snoeren, is veelzeggend, Polly.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Het brandend actueel houden vh gaza-topic doet bij mij een pro-palestijnse bevooroordeeldheid vermoeden van sommige moderatoren. Maar ik kan mij vergissen , natuurlijk.
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.knack.be/nieuws/wereld/-i...3.html?cid=rss
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Dit is een plek voor vragen aan de moderatie.
Niet voor professionele israel-haters om hun 'zaak' te komen verdedigen. EOM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als de vraag is of en in welke mate het Gaza-offensief nog actueel is, dan mag daar toch over geargumenteerd worden, nee? Of is het alleen toegelaten aan professionele verdedigers van het zionisme?
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Kom op zeg. Er zijn een stuk of 2 fulltime en 2 parttime israelhaters die de draad met één persoon tegelijk bevolken, en verder is er toch echt heel weinig actueels hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En waarom laat je de titel van iedere nieuwe topic die jij opent, beginnen met "brandend actueel"? Vind je dat zelf niet een beetje kinderachtig?
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]() Dit is een vraag aan de moderatie. Ik ageer tegen wat ik wil. Ookal is het niet jouw mening. Zo intolerant als jij bent zijn er weinig hoor, alhoewel, er hebben al een paar zich aanwezig gemeld. Altijd maar iemand komen aanvallen gewoon omdat ie een andere mening heeft, foei, Espje! PS: als JIJ me kunt vertellen wat er vandaag Brandend Actueel is aan "gaza offensief" en om welke reden die draad op nummer één staat drie maanden na het einde ervan, dan houd ik op met andere draden Brandend Actueel te noemen. (Maar je moet me wel overtuigen. Staaf dus héél scherp waarom het hiér Brandend Actueel blijft terwijl 1) allang voorbij is 2) er andere enorme wereldproblemen zijn die wél bezig zijn 3) er nergens in de kranten of op het nieuws nog over gerept wordt en 4) de 'discussie' al maanden leeg is en vol zit met van die persoonlijke aanvalletjes zoals de jouwe hier naar mij toe.) Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 1 april 2009 om 09:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb enige vragen gesteld. Het staat je vrij om die vragen al dan niet te beantwoorden. Met 'belangrijk' zijn heeft dit maar weinig te maken.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
![]() Citaat:
Bovendien lijkt het me nieuw te zijn dat een tijdelijk forum brandend actueel moet blijven tot een volgend evenement de status van brandend actueel verwerft. Citaat:
Dat is dus geen argument. Maar goed , moderator zijn is geen gemakkelijke karwei en elke zweem van partijdigheid vermijden is nog een lastigere job.
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |