Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 maart 2009, 10:31   #1
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard subforum "Brandend Actueel" ?

Het is eind maart, het Gaza offensief vond plaats gedurende enkele dagen eind december, en hoewel er nog steeds dagelijks blindelings kassam raketten worden afgevuurd door Hamas op Israelische burgerdoelwitten (straten, huizen, scholen,..) - waarover trouwens in alle talen gezwegen wordt - moet men toch al hebben vastgesteld dat er al MAANDEN geen Gaza offensief meer bezig is.

Wat is de bedoeling van het kunstmatig in stand houden van dit 'brandend actuele' topic?

Er wordt al maanden niet meer informatief en interessant gediscussieerd, mensen l*llen langs elkaar heen en het wordt alleen maar erger en vervelender.

Het forum begint - zoals steeds meer topics in dat subforum duidelijk maken - een lichtelijk bizar figuur te slaan door dit - met gemiddeld één (en steeds dezelfde) lezer op nummer één te laten staan.

Waarom, Moderatoren?
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2009, 12:07   #2
Jedd
Banneling

Standaard

je had natuurlijk ook kunnen schrijven :

'is dit nog brandend actueel ?'

zonder allerlei verwijten erbij te sleuren waarvan het nut me compleet ontgaat.
Jedd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2009, 12:39   #3
PollyCorrect

Standaard

Ja, goed idee Jedd.

"Is het 'Gaza Offensief' drie maanden na het einde ervan nog Brandend Actueel?"
Oud 29 maart 2009, 12:54   #4
Jedd
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Ja, goed idee Jedd.

"Is het 'Gaza Offensief' drie maanden na het einde ervan nog Brandend Actueel?"
dat is een vraag die ik me ook al gesteld had, maar waarvoor ik te lui was ze in te typen
Jedd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2009, 14:30   #5
PollyCorrect

Standaard

Ik dacht dat iets politiek 'actueel' - en zeker 'brandend actueel' was wanneer de kranten ervan volstonden en het constant op het journaal kwam.
Oud 29 maart 2009, 14:44   #6
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik dacht dat iets politiek 'actueel' - en zeker 'brandend actueel' was wanneer de kranten ervan volstonden en het constant op het journaal kwam.
Voor een computer is iets 'brandend actueel' als er genoeg hits en reacties op komen, los van wat de kranten daar al dan niet over schrijven. Daar werk je dus aan mee, gezien je daar ook post.

Dat er nog dagelijks Qassamraketten worden afgevuurd mag je staven in plaats van gratuit te beweren. Als dat al het geval zou zijn, toont het aan dat het conflict actueel is, ook heb je niet graag dat er veel aandacht aan besteed wordt.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2009, 15:14   #7
PollyCorrect

Standaard

pffff - zwak hoor, Minste Agitatie! De meeste hits hier vinden plaats op K&K, en vooral indien er topics geopend worden ivm bepaalde lichaamsdelen of geelkleurige dranken.

En die kassams van de hamas kun je bv op facebook gratis dagelijks volgen via qassamcount.
Oud 29 maart 2009, 21:31   #8
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Uw gedrevenheid om met alle macht de discussie rond Gaza de mond te snoeren, is veelzeggend, Polly.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2009, 23:45   #9
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is eind maart, het Gaza offensief vond plaats gedurende enkele dagen eind december, en hoewel er nog steeds dagelijks blindelings kassam raketten worden afgevuurd door Hamas op Israelische burgerdoelwitten (straten, huizen, scholen,..) - waarover trouwens in alle talen gezwegen wordt - moet men toch al hebben vastgesteld dat er al MAANDEN geen Gaza offensief meer bezig is.

Wat is de bedoeling van het kunstmatig in stand houden van dit 'brandend actuele' topic?
Het is des te opvallender daar er ondertussen een subforum is bijgekomen waar politici worden uitgenodigd ivm de komende Europese en regionale verkiezingen.
Het brandend actueel houden vh gaza-topic doet bij mij een pro-palestijnse bevooroordeeldheid vermoeden van sommige moderatoren.
Maar ik kan mij vergissen , natuurlijk.
Oud 30 maart 2009, 00:45   #10
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Het is des te opvallender daar er ondertussen een subforum is bijgekomen waar politici worden uitgenodigd ivm de komende Europese en regionale verkiezingen.
Het brandend actueel houden vh gaza-topic doet bij mij een pro-palestijnse bevooroordeeldheid vermoeden van sommige moderatoren.
Maar ik kan mij vergissen , natuurlijk.
Je kan je klacht misschien ook overmaken aan Knack. Ook zij durven het aan om op 23/03/'09 nog steeds over de invasie in Gaza te praten. Dat zullen daar ook waarschijnlijk Pallywood-journalisten zijn, neem ik aan? Nu nog aantonen dat Hamas een meerderheidsaandeel heeft in Roularta, en je hebt je punt gemaakt.

http://www.knack.be/nieuws/wereld/-i...3.html?cid=rss
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2009, 07:59   #11
PollyCorrect

Standaard

Dit is een plek voor vragen aan de moderatie.

Niet voor professionele israel-haters om hun 'zaak' te komen verdedigen.

EOM.
Oud 30 maart 2009, 10:22   #12
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit is een plek voor vragen aan de moderatie.

Niet voor professionele israel-haters om hun 'zaak' te komen verdedigen.

EOM.
Als de vraag is of en in welke mate het Gaza-offensief nog actueel is, dan mag daar toch over geargumenteerd worden, nee? Of is het alleen toegelaten aan professionele verdedigers van het zionisme?

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2009, 20:38   #13
PollyCorrect

Standaard

Citaat:

Er wordt al maanden niet meer informatief en interessant gediscussieerd, mensen l*llen langs elkaar heen en het wordt alleen maar erger en vervelender.

Het forum begint - zoals steeds meer topics in dat subforum duidelijk maken - een lichtelijk bizar figuur te slaan door dit - met gemiddeld één (en steeds dezelfde) lezer op nummer één te laten staan.

Waarom, Moderatoren?
Moderatoren?

Kom op zeg.

Er zijn een stuk of 2 fulltime en 2 parttime israelhaters die de draad met één persoon tegelijk bevolken, en verder is er toch echt heel weinig actueels hoor.
Oud 1 april 2009, 05:30   #14
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is de bedoeling van jouw voortdurend - zelfs op andere fora - geageer hiertegen?

En waarom laat je de titel van iedere nieuwe topic die jij opent, beginnen met "brandend actueel"? Vind je dat zelf niet een beetje kinderachtig?
Oud 1 april 2009, 08:55   #15
PollyCorrect

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Wat is de bedoeling van jouw voortdurend - zelfs op andere fora - geageer hiertegen?
En jou hierop antwoorden is belangrijk want...

Dit is een vraag aan de moderatie. Ik ageer tegen wat ik wil.
Ookal is het niet jouw mening. Zo intolerant als jij bent zijn er weinig hoor, alhoewel, er hebben al een paar zich aanwezig gemeld.
Altijd maar iemand komen aanvallen gewoon omdat ie een andere mening heeft, foei, Espje!

PS: als JIJ me kunt vertellen wat er vandaag Brandend Actueel is aan "gaza offensief" en om welke reden die draad op nummer één staat drie maanden na het einde ervan, dan houd ik op met andere draden Brandend Actueel te noemen.

(Maar je moet me wel overtuigen. Staaf dus héél scherp waarom het hiér Brandend Actueel blijft terwijl 1) allang voorbij is 2) er andere enorme wereldproblemen zijn die wél bezig zijn 3) er nergens in de kranten of op het nieuws nog over gerept wordt en 4) de 'discussie' al maanden leeg is en vol zit met van die persoonlijke aanvalletjes zoals de jouwe hier naar mij toe.)

Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 1 april 2009 om 09:04.
Oud 2 april 2009, 01:12   #16
tronca
Staatssecretaris

tronca's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Waarom, Moderatoren?
Omdat ik er niet meer aan gedacht had en er niet meteen iets anders is om een brandend actueel forum over te maken. Wat is daar kunstmatig aan? Nu ik er dankzij jou wel aan denk, lees ik hier toch nog vaak over in de media en wordt er nog gepost in het subforum.
tronca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2009, 05:56   #17
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En jou hierop antwoorden is belangrijk want...
Ik heb enige vragen gesteld. Het staat je vrij om die vragen al dan niet te beantwoorden. Met 'belangrijk' zijn heeft dit maar weinig te maken.
Citaat:
Dit is een vraag aan de moderatie. Ik ageer tegen wat ik wil. Ook al is het niet jouw mening.
Uiteraard ageer je tegen wat je wilt. Ik heb nooit het tegengestelde beweerd, enkel enige vragen gesteld. Meer niet.
Citaat:
Zo intolerant als jij bent zijn er weinig hoor, alhoewel, er hebben al een paar zich aanwezig gemeld. Altijd maar iemand komen aanvallen gewoon omdat ie een andere mening heeft, foei, Espje!
Aha, vragen stellen naar de reden van een handeling is dus niet alleen intolerantie maar ook nog eens een aanval? Sorry, dat wist ik niet. Gelukkig heb jij dat even rechtgezet.
Citaat:
PS: als JIJ me kunt vertellen wat er vandaag Brandend Actueel is aan "gaza offensief" en om welke reden die draad op nummer één staat drie maanden na het einde ervan...
Geen idee. Net zomin ik een idee heb nopens jouw beweegredenen om hierover op meerdere fora te blijven doordrammen. Tot nader order zie ik evenwel nergens redenen die zouden wijzen op een 'verborgen agenda van de moderatie' zoals jij liet uitschijnen.
Citaat:
... dan houd ik op met andere draden Brandend Actueel te noemen.
Ach, als ik zus doe, doe jij zo? Schattig, maar spelletjes op kleuterniveau ben ik al lang ontgroeid. Sorry.
Oud 2 april 2009, 07:00   #18
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tronca Bekijk bericht
Omdat ik er niet meer aan gedacht had en er niet meteen iets anders is om een brandend actueel forum over te maken. Wat is daar kunstmatig aan?
Er is toch ondertussen een forum bijgekomen waarop politici zijn uitgenodigd ivm de komende verkiezingen.
Bovendien lijkt het me nieuw te zijn dat een tijdelijk forum brandend actueel moet blijven tot een volgend evenement de status van brandend actueel verwerft.
Citaat:
Nu ik er dankzij jou wel aan denk, lees ik hier toch nog vaak over in de media en wordt er nog gepost in het subforum.
Er wordt af en toe nog wel 'ns gepost in het archief en jaren oude draden worden soms ge'upped'.
Dat is dus geen argument.
Maar goed , moderator zijn is geen gemakkelijke karwei en elke zweem van partijdigheid vermijden is nog een lastigere job.
Oud 2 april 2009, 14:59   #19
PollyCorrect

Standaard

Citaat:
Omdat ik er niet meer aan gedacht had en er niet meteen iets anders is om een brandend actueel forum over te maken.
Ik zie NIKS in de actualiteit, zeker niet over "gaza offensief". Echter is er wél vandaag een Israelisch kind door een getikte Palestijn met een hakbijl vermoord.

Oud 2 april 2009, 15:00   #20
PollyCorrect

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Sorry.
ik heb het je allang vergeven.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be