![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lijkt me handig.
Ik beloof dat ik gewoon iedere keer als ik hier inlog iets in deze draad kom posten. Nooit meer zoeken naar een draad die een reaktie waard is, neenee, bij absolute stilte hier is er nog altijd uwe persoonlijke draad. Ook handig voor geinteresseerde uitgevers. "Manuscript? Haal het maar van tinternet jongens. Wat jullie nodig hebben is mijn rekeningnummer." En denk eens aan de kleinkinderen later. Als die vragen wat ik 'vroeger' zoal deed kan ik gewoon de link naar deze draad doorsturen! Kortom; wederom een fantastisch idee, al zeg ik het zelf. Enige adder is het feit dat als iedereen dit idee gaat overnemen (het is dan ook, zoals gezegd, een fantastisch idee) wordt het hier wel een heel asociale bedoeling. Allemaal persoonlijke draden. Bladzijdes aan een stuk. Al lijkt me dat ook wel eens leuk, een kijken wat de modjes daar van vinden enzo. Nu mogen jullie ook wel in mijn persoonlijke draad posten hoor, ik hoop dat ik dat in jullie toekomstige persoonlijke draad ook mag. Maar denk eraan; mijn kleinkinderen lezen misschien mee. En avant! ![]() Het begon allemaal met een pakje white widow, beste bloedjes en de rest lees je hier onder wel. Groetjes, Opa
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aaaahahaahaha, BigF heeft een dagboek!
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vertrouw er op dat jullie reakties in deze draad er voor zorgen dat het woord "dagboek" al snel een veel te zachtaardige betiteling is.
Bovendien is het gewoon een verdoken vorm van revolutie, dat zie je toch ook wel? Een revolutie op zijn tijd houdt het interessant. Jullie zouden me dankbaar moeten zijn, weeral. Doe nou gewoon mee! ![]()
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen revolutionairen hier?
Alla dan, maar dat wil niet zeggen dat ik mijn eigen draad daarom zo maar ga opgeven eh. Kindertjes, vandaag heeft opa werkelijk nog geen kl*ten gedaan. Je zal dat nog wel leren als je groot bent, geen kl*ten doen is soms heel leuk. Maar nu moet opa naar den Delhaize (een hele grote winkel, niet zo groot als ze nu bij jullie zijn maar voor onze tijd toch groot) want anders hebben opa en oma straks geen eten. Daa-haaag!! Opa
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je mag al eens vakantie nemen op voorwaarde dat ge al eens iets schrijft ook !
(ik bedoel iets anders dan avo ne faris hodiaŭ neniojn kojonojn (bedankt om me ertoe aangezet te hebben om dat eens te vertalen) Ik zal je idee misschien eens een paar dagen overnemen (maar niet nu, de zon schijnt)...
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij deze doe ik de groetjes aan de kleinkinderen van BigF.
(waaw... voelt echt aan alsof je in een tijdmachine zit) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Mogen we hier tetten posten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en stront type 7?
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Krijgen pigletteke, tijgetje en Ijoor soms ook een stickie van Winnie?
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 2 april 2009 om 15:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wou het enkel maar verduidelijken ze
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Ten einde één en andere voyeuristische drangen bij mezelf bevredigd te zien, had ik graag verslag van jouw meest intieme details gerapporteerd gekregen van de afgelopen veertien dagen.
Waarvoor vanzelfsprekend dank.
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben er nog niet goed van.
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Misschien kan ik zelf ook een intiem moment delen ... ... .... Zo, tot daar een moment voor mezelf. Nog iemand? Ik zou zeggen ... 't Ist moment!
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez vooruit, 't moet ergens over gaan...
Intieme momenten dan maar. Mijn intiemste moment de laatste dagen was toen ik op't wc een schaamhaar van mijn eikel haalde.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat nu?
De intresse in mijn meest intieme momenten is precies een beetje bekoeld?
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan welke kant van de eikel plakte het schaamhaar?
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanuit het midden zo'n centimeter of drie naar rechts.