Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 april 2009, 05:15   #1
no body
Vreemdeling

Standaard jefke heeft gesproken

Plastisch chirurg Jeff Hoeyberghs

In U Wordt Bestolen schopt hij wild tegen de schenen van het hele Belgische systeem, maar draagt hij ook verrassende oplossingen aan.

Eigenlijk is politiek zelfs geen ergernis meer. Het bestaat gewoon niet meer, het is irrelevant geworden in België.

Politiek zou een dialoog (Fortis) moeten zijn tussen het volk en de macht.

Die dialoog (Fortis) is dood.

Wij leven in een systeem waarin het er absoluut niet meer toe doet op wie de mensen nog stemmen en zelfs of ze nog stemmen. Want je krijgt toch telkens dezelfde mensen aan de macht, die bovendien niks kunnen doen.

De echte overheid, die het land gekidnapt houdt en hier aan de touwtjes trekt, staat boven de politiek. Die opereert achter de schermen, als een onzichtbare oppermacht.

En ze heeft uiteraard geen politiek mandaat.

Ze kan dus niet afgezet worden.

Wij worden geregeerd door een bende terroristen!

Dit is geen democratie, maar een inconarchie. Daar zitten de woorden inconnu - onbekend - en conards - oplichters - in. Dit bestaat nergens anders.

En de politiekers zijn de machteloze marionetten in dat systeem. Zij houden een geldverslindende poppenkast aan de gang, een rookgordijn, waarachter de dictatoriale machthebbers van dit land zich verschuilen, namelijk rijke kapitalisten, mensen in de Raad van Bestuur van de Banken, machtige katholieken, logebroeders,...

Ik ken journalisten die allerlei zaken weten, maar die dat niet mogen of durven schrijven. Een hoofdredacteur heeft mij letterlijk gezegd: 'De arm van de machtigen is lang'.

Om die machtigen te ontmaskeren, moet je de geldstromen volgen. Dan kom je terecht bij pionnen in de gezondheidszorg, de pensioenstromen, de financiële wereld, het gerecht,...

Belgisch recht bestaat niet meer, hè. Wij hebben een rechtspraak au tête du client.

Ben je een machtige maffioso in de financiële wereld, dan zit je safe.

Binnenkort zal de staat moeten toegeven dat ze failliet is en niks meer kan doen. En dat moment is niet ver meer af!

Dit land stevent af op het bankroet!

Dit jaar voorspellen ze een tekort op de begroting van 12 miljard euro! 1.200 euro per Belg! En dan roept die Van Rompuy dat hij daar niks aan kan doen! Dat hij eens toegeeft dat hij niet de intellectuele capaciteiten heeft om dit land te helpen.

Blijkbaar heeft men niet begrepen hoe erg wij eraan toe zijn.

De crisis treft ons veel erger dan de buurlanden.

Door die Fortis bankentoestanden alleen zijn we al de helft van onze jaarlijkse staatsinkomsten kwijt.

Het duurt een generatie - in goede economische tijden - om dat goed te maken.

Maar het wordt nog erger, want in 2010 verliezen we nog meer.

Waarvan gaat dat straks betaald worden, denkt ge?

De werkenden kunnen dat niet alleen blijven dragen, want straks werkt nog maar 20%.

Dus straks pakken ze uw huis en mijn huis, zoals ze ook uw aandelen van Fortis hebben afgepakt.

Mensen hebben hun leven lang gespaard om een huis te hebben. Wel, straks verhoogt de overheid het kadastraal inkomen met 100%, 200%, 300%,...

Waarom denk je dat ik in het buitenland woon?

En waarom investeert geen enkele internationale ondernemer nog in België?

Als wij hier nog in Belgische franken betaalden, was onze munt nu al niks meer waard. Gelukkig zitten we in de eurozone.

Maar hoe lang denk je dat Europa dat hier nog gaat blijven aanzien? Straks flikkeren ze ons er gewoon uit.

En dan zijn de gevolgen niet meer te overzien.

De Belg blijft heel laks onder de maffiapraktijken van de overheid. Ach, het gaat slecht, de politiek bakt er niks van, maar kom, we drinken nog een pint. Maar wat als er geen geld meer is om een pint te drinken?

Dan komt het volk in opstand.

Als dat gebeurt, wordt het zeer gevaarlijk.

Dat is de reden waarom ik mijn boek heb geschreven: om de mensen daartegen te waarschuwen.

'U Wordt Bestolen' van Jeff Hoeyberghs, 294 pagina's, is uit bij Uitgeverij Lampedaire.
no body is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2009, 09:00   #2
Fonske
Gouverneur

Fonske's schermafbeelding

Standaard

Jeff Hoeyberghs is waarschijnlijk één van de grootste oetlullen... ooit.
Stinkend rijk als hij is gaat hij een beetje klagen en gaan zagen. Hopelijk is dit geen aanzet voor een stap in de politiek. LDD staat allicht al aan zijn deur.

Je moet eens gaan zien op yout tube. Het optreden van Jef in "recht van antwoord". Gewoon degoutant.
Oud 3 april 2009, 09:02   #3
Metal Tom
Parlementslid

Metal Tom's schermafbeelding

Standaard

Jeff Hoeyberghs...vleesgeworden gebakken lucht of gewoon nooit gediagnosticeerde sociopaat?
Oud 5 april 2009, 05:18   #4
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Ik heb alles in België geleerd zie Mouboutou ooit.
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2009, 14:44   #5
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Als het van Hoeyberghs komt mag het verbrand worden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2009, 22:34   #6
Politikainspe
Banneling

Standaard

Hoeybergs mag dan niet de meest eerbare arts zijn, van domheid kan je hem niet beschuldigen.
Politikainspe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be