![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Ludwig Caluwé (CD&V) (6 t.e.m. 12 april) Groeide door in de politiek vanuit het studentenleven, via een job als kabinetsattaché bij J.L Dehaene, over het voorzitterschap van de CVP jongeren. Hij werd voor het eerst senator in 1995. Momenteel Vlaams parlementslid. Derde plaats op de Antwerpse lijst voor het Vlaamse parlement. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Meneer,
Zoals reeds aangekondigd bij één van de andere politici wil ik U toch het volgende meedelen. Als minder-valide rolstoelgebruiker (en niet voor mij alleen maar ook voor de mensen die in dezelfde situatie verkeren) zou ik graag het volgende willen meedelen: Onlangs werden de werkende mensen een bonus van 250 euro toegekend op hun belastingen voor de maand februari. Op zich een heel mooie initiatief maar de minder valide (die niet meer kunnen werken) staan weeral in de kou. Zij krijgen nooit iets. Daarom stel ik het volgende voor: Dat iedere minder valide een jaarlijkse vakantiegeld van 250 euro zouden krijgen zoals de gepensioneerden. Wij hebben het al moeilijk om de eindjes aan elkaar te krijgen wegens de mindere inkomsten die we hebben en alsook de meerkost zoals de medicijnen. Daardoor is het voor ons ook moeilijk eens een weekendje uit te trekken om eens bv. een weekendje aan zee te gaan. Die 250 euro extra zouden voor ons meer dan welkom zijn. Ik hoop van harte dat dit onderwerp ooit op het agenda punt staat in uw volgende voorstellen in het parlement of de kamer zodat de minder valide alsook zich kunnen genieten van een bonus voor een jaarlijkse verlof. Ik dank U reeds bij voorbaat voor het lezen van dit onderwerp. Met vriendelijke groeten, Willy |
![]() |
![]() |