![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Hallo,
jaren geleden zag ik fragmenten van een heel dramatische film en nu wil ik het terug zien. Vraag me niet hoe ik erop gekomen om er naar op zoek te gaan op een vrijdagmiddernacht ![]() ik weet niet meer wat de titel was, van welk jaar het was of wie erin speelde. dat wordt dus moeilijk om het terug te vinden. alleszins, het verhaal ging als volgt: een groep piepjonge recruten gaan muiten en nemen hun militaire academie over. Ondertussen omsingelt het leger de academie en er ontstaat een vuurgevecht. Zo gaat de belegering een tijdje door en verschillende jongens sterven. Het is geen actiefilm ofzo, eerder een drama. wie kan mij helpen om het terug te vinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Taps_(movie) ???
http://www.theonlydevice.com/watch-t...-movie-online/ http://en.wikipedia.org/wiki/List_of..._and_academies
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Yucagira : 25 april 2009 om 01:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Ik gok ook op Taps (1981)
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() dit is een toffe draad. ik heb ook zo'n film die ik lang geleden eens gezien had. het was geen enorm sterke film maar ik vond hem toen mooi en wil hem eigenlijk nog eens zien. het ging over een moordaanslag die moest gepleegd worden op een commandant in WO2 waarvan vermoed werd dat hij als opvolger van hitler zou optreden moest er iets met hem gebeuren. de aanslag wordt eerst een keer verhinderd door een voorberijdende trein. de keer erop verloopt de aanslag wel maar toch niet zoals gepland door een blokkerend machinegeweer, maar uiteindelijk weten ze hem toch te vermoorden met een granaat. het einde van de film is een vuurgevecht in een kerk waar de twee laatste mannen die de aanslag hebben gedaan uiteindelijk zelfmoord plegen.
iemand een idee?
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() maar godverdomme toch. hoe doen jullie het? zo gaande vanaf een vage beschrijving iets terugvinden?
leg jullie zoekstrategie eens uit. Als ik had moeten zoeken, was ik nu nog bezig. bedankt Yucagira, ik was dus opzoek naar Taps. Bedankt Firestone! Je hebt mss niet meteen iets gedaan maar ik had gewoon zin om je ook te bedanken ![]() |
![]() |
![]() |