![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Marijke Dillen (Vlaams Blok) - 19 tot 25 april "Dankzij een familiale introductie in de politiek bekleedt ze al jaren een mandaat. Vandaag is ze Vlaams volksvertegenwoordiger voor het Vlaams Blok. De partij is ze toegewijd om haar volledige programma en omdat het volgens haar de enige partij is d |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() u bent zelf advocate , net zoals de meerderheid in kamer en senaat
en net zoals gewoonlijk de minister van justitie een advocaat is als wij naar de bakker gaan weten wij wat een brood mag kosten als wij naar de huisarts gaan weten wij wat die gaat kosten gaan wij naar de bank dan moeten die hun tarieven uithangen maar gaan wij naar een advocaat dan hebben die het kot vrij !!! en gelet op de openingsrede van het gerechtelijk jaar , werd het beroep advocaat genoemd als de grootste foefelaars gaat u hieraan iets doen ?
#2 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
da affairke heeft mij toen alles bij elkaar zo'n 300.000bfr. gekost het vlaams blok fabeltje van de dag dankzij het vlaams blok zwemmen er vissen in de zee ..............50......
![]() |
#4 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ik bedoel : daar kunt ge al nen serieuzen pot sjoko mee kopen ![]() |
||
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() wat is uw probleem nu eigenlijk?
Dat advocaten vrij hun prijs mogen bepalen? Als ik me niet vergis mogen vrij veel beroepen dat doen. Een meubelfabrikant mag toch ook bij wijze van spreken 4000 euro vragen voor een stomme tafel? Maar daarom moet je ze nog niet kopen natuurlijk.
#6 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
wanneer een meubelmaker 4000euro vraagt voor een stomme stoel is dit een onherroepelijk aanbod aan één of meer onbepaalde personen een dergelijk aanbod is pas geldig als het voldoende bepaald is dergelijke overeenkomst komt dus tot stand door de loutere aanvaarding van het aanbod in tegenstelling doet de klant van de advocaat een aanbod aan één bepaalde persoon uw voorbeeld is dus in geen geval vergelijkbaar . men zou dus de advocaat op zijn minst moeten verplichten een schriftelijke overeenkomst af te sluiten met de klant en net zoals de banken hun tarieven bekendmaken voor elke dienst die hij aanbied . vertel eens .......... hoe kan een kan een klant een niet afzonderlijk onderhandelde bepaling aanvaarden , gelet op art. 4:110 van de beginselen van het europees overeenkomstenrecht en dan wil ik het niet hebben over de toelaatbaarheid van uw woekerwinsten
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() Beste,
U stelt één en adner wel heel subjectief voor. Advocaten zijn gebonden aan de regels van deontologie en dienen hun beroep overeenkomstig de deontologische verplichtingen uit te boefenen. Deze deontologie bevat ook een aantal duidelijk regels en richtlijnen betreffende de erelonen. Ik wens in ieder geval te beklemtonen dat ik mijn beroep als advocaat steeds overeenkomstig deze verplichtingen uitoefen en steeds zal blijven uitoefenen. Met vriendelijke groeten, MARIJKE DILLEN |
![]() |