![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() hoort het wederom thuis in de rubriek "immigratie" of niet?
Wie weet het en laat het mij vervolgens ook weten? Of eerder in de rubriek "hoe straffeloosheid hoe langer hoe meer de norm wordt, de gewone belastingbetalende man is de morderne slaaf"? Of moet dit in de rubriek; " We beelden het ons in" ? http://hln.be/hln/nl/957/Belgie/arti...eplaatst.dhtml jonge misdadigers worden niet eens meer opgesloten... Wat is de boodschap die men hiermee weer de wereld en vooral ons landje instuurt? niet alleen doen deze kereltjes een gewapende overval, carjacken ze een wagen maar schieten ze nog eens op de politie. Straffe gasten als je het mij vraagt. Maar effe uit de maatschappij halen? Nee dat zou te leuk zijn voor de belastingbetalende belg. Ben ik verzuurd zei u? zouden we niet voor minder?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 26 april 2009 om 09:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |