Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Kristof Bossuyt (Open VLD) (4 tot en met 10 mei) Licentiaat in de rechten. Werkt sinds 2004 als raadgever bij minister Marino Keulen (binnenlands bestuur, inburgering, wonen, huizen van het Nederlands, ...). Fractievoorzitter lokaal te Wilrijk, Jong VLD voorzitter Groot-Antwerpen. |
|
Discussietools |
3 mei 2009, 14:00 | #1 |
Eur. Commissievoorzitter
Geregistreerd: 18 november 2007
Locatie: 2100 Meneghem
Berichten: 9.288
|
Investeringen in het Openbaar vervoer
Uw partij heeft ernstige bedenkingen bij de verhouding tussen de subsidies voor het openbaar vervoer en de bijdrage die de gebruikers van dit vervoer doen
(het prijskaartje). Vreest U niet dat indien men het prijskaartje zou verhogen, de toekomstige investeringen in het openbaar vervoer in het gedrang komen en er op die manier de file's in het autoverkeer zullen aangroeien ? Is het verkeer in het algemeen geen uitgavepost voor "de staat" waarop er meeruitgaven verwacht moeten worden en hoe kan dit in deze zware tijden ?
__________________
Tempo toleras sed vero aperas |
4 mei 2009, 10:22 | #2 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.152
|
Roger
bekijk eens goed die grafiek, en herformuleer eens uw vraag ?
__________________
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ https://twitter.com/ragnarbjartur https://ground.news/ https://antidisinfo.net/ https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 4 mei 2009 om 10:24. |
4 mei 2009, 10:43 | #3 |
Geregistreerd: 16 april 2007
Berichten: 28
|
Investeringen in het Openbaar Vervoer
De kwestie is niet of het prijskaartje van bvb een busticket verhoogd dient te worden. Maar wel of het belastingsgeld deskundig en verantwoord aangewend wordt. Trouwens we zijn zeker van mening dat er blijvend geïnvesteerd moet worden in het openbaar vervoer, wij hebben reeds vroeger dan andere partijen blijven hameren op het onbenut pre-metronetwerk in Antwerpen. We wensen trouwens dat het masterplan Antwerpen integraal wordt uitgevoerd, dus ook met de extra tramverlengingen en dergelijke meer. Maar we willen dat men overweegt om meer vraaggericht te werken, dan aanbodsgericht. Alle belastingsbetalers betalen mee aan het openbaar vervoer, ongeacht of ze er al dan niet van gebruik maken. Ik zie trouwenw niet goed in, zelfs als men zou overwegen de prijs van een ticket te verhogen, hoe dit investeringen in het gedrang zou brengen, integendeel! Mobiliteit en het niet stilstaan in files (wat handenvol geld kost aan de economie) mag dus wel iets kosten volgens mij. Trouwens extra-investeringen crëeert werkgelegenheid, maar men mag het begrotingstekort niet te hoog laten oplopen. Wan de schulden van vandaag, zijn de belastingen van morgen!
|