![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Vandaag in HLN: 3/4 van alle geregulariseerden staan op het ocmw: zij ontvangen leefloon om NIETS te doen! Luilekker in hun bed te liggen en vooral geen werk te zoeken. Werk zoeken heeft ook in hun geval geen enkele zin: ze kunnen de landstaal niet, ze hebben nooit gewerkt, geen enkele ervaring...
Wat vindt u ervan? Dat belastingsgeld van de overheid naar 3/4 van de geregulariseerden gaat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ook leefloners moeten werk zoeken hoor.
en hoe weet jij dat ze geen werk zoeken en vooral luilekke in hun bed liggen? of dat ze de landstaal niet kennen???
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() omdat sommige er tussen wonen bevoorbeeld en zo toch enige kennis over de materie hebben
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik behoor tot die sommigen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een Kosovaar loopt rond de middag over straat in een Marokkaanse stad. Hij komt een man tegen. Hij houdt deze man staande en zegt : " Ah, meneer de Marokkaan, bedankt dat ik hier in uw mooie land mag verblijven en ...." Hij wordt onderbroken door zijn gesprekspartner : " Moment, moment, moi, je suis Français, je ne suis pas un Maroccain." De Kosovaar loopt verder en klampt even later weer een toevallige passant aan: "Dank U meneer de Marokkaan, dat ik hier met mijn familie......." Weer wordt hij onderbroken : " Ich nichts Marokkaan, Ich Deutsche ". De Kosovaar loopt verder en jawel hoor, hij ziet hij iemand van het gele ras komen welke hij weer aanspreekt: "Meneer de Marokkaan, mag ik U hartelijk bedanken voor uw gastvrijheid". "Allez, jongen ", zegt de gele, " gij ziet nu toch ook wel dat ik geel ben". " Ik ben Aziaat, ik ben geen Marokkaan ". "Maar", zegt de Kosovaar, "waar zijn dan al die Marokkanen? " De Aziaat kijkt op zijn uurwerk en zegt:"Tja, die moeten werken tot half zes!
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet daar naartoe kruipen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Hier is er nog zo een die ik gepolitiekcorrectionaliseerd heb: Op een vergadering van feministen in een Marokkaans stadje zegt de eerste vrouw: "Mijn man, Hoessein, wil elke dag een ander wit gestreken hemd als hij naar zijn werk gaat! Ik heb hem gezegd dat als hij elke dag een ander hemd wil dat hij ze zelf strijkt! (applaus) De eerste dag zag ik niks, de tweede ook niet, maar den derde dag was Hoessein zijn hemd zelf aan het strijken."(applaus) De tweede vrouw zegt: "Mijne man, Mohammed, gaat elke dag joggen met altijd zo van die witte loopsloefkes..Telkens als hij thuiskomt moet ik ze kuisen. 'k Heb gezegd als hij nog witte sloefkes wil dat hij ze zelf kuist!” (applaus) Den eersten dag zag ik niks, den tweede ook niet, maar den derde dag zat Mohammed zelf zijn sloefkes te kuisen" (applaus) De derde vrouw (Mieke, een allochtoonse van Vlaamse origine) zegt : "Mijne man, Peter, wil elke dag verse couscous eet. Ikke gezegd tegen mijne man Peter, als hij elke dag verse couscous wille datte hij ze zelf make!” (applaus) “Den eerste dag ikke zag niks, den tweede ook nie! Maar de derde dag, ikke een heel klein beetje zien, uit mijn linkeroog!”
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom vraag je het dan?
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() 'T is maar 1/4 hoor.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() goed lezen:
in ANTWERPEN geeft het OCMW 1/4 van zijn uitkeringen aan geregulariseerden. http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...iseerden.dhtml DRIEKWART van de geregulariseerde personen staan aan het OCMW volgens de openingspost. Maar ik zie geen link naar het artikel in HLN
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *KNIP*
Gelieve het auteursrecht te respecteren. http://www.gva.be/antwerpen/kwart-le...riseerden.aspx Raar dat de VLD ineens wakker schiet zo vlak voor de verkiezingen ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door Akira : 4 mei 2009 om 14:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet onverwacht, zo zou ik denken ...
Citaat:
Nog even dit : van de overige 74% gaat heel wat geld naar 'nieuwe Belgen'. Zo kun je nagaan... . . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nou breekt mijn klomp
![]() De bron staat der toch bij ![]() hahahaha...kleuterklasje hier?<<---next warning'?? ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Super Moderator
|
![]() Zoals u per pb al werd medegedeeld: citeren uit een artikel mag mits bronvermelding, een volledig artikel overnemen niet . En voor de slechte verstaander: een volledig artikel overnemen valt dus niet onder citeren.
Laatst gewijzigd door Akira : 4 mei 2009 om 15:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() En met dewelke kan jij praten ? Juist, met degenen die je taal kennen. Met AL de anderen ga jij niet om. Maar je veralgemeent wel, en beweert dat als degenen die met jou spreken de landstaal kennen, dit met de anderen ook wel het geval zal zijn. En dan ben je natuurlijk fout ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Het is en blijft een aalmoes die uitkeringen in vergelijking met andere landen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Altijd gemakkelijker weggeven/uitdelen wat niet van u is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Gouverneur
|
![]() En onze politiek-correcten maar zeveren over de kost van de vergrijzijg, maar wat kost ons de verbruining? Daar durven ze geen commentaar over geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allen daarheen dan! Over welke landen gaat het aub?
|
![]() |
![]() |