![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Groen-Rechts, een Vlaams-nationalistisch en extreem-rechts antwoord op "Hahalev" (sic), heeft afgelopen weekend actie gevoerd tegen het ontmoetingscafé Het Roze Huis en de homolesbische boekhandel 't Verschil. Ze brachten op de ramen affiches aan met daarop de slogan "holebi = racisme". «Niet de holebi's an sich storen ons, wel de perverse manier waarop zij openlijk hun sexuele geaardheid denken te moeten uiten.» Groen-rechts beweert dat holebi's, door doelgroepgerichte initiatieven te ontwikkelen, een vorm van apartheid creëren.
Groen-Rechts voert ook wel eens actie zonder daar openlijk voor uit te komen, getuige een oproep aan militanten om hun lidkaart thuis te bewaren, "anders zal elke misstap van persoonlijke aard toegeschreven worden aan de organisatie." Ook wordt militanten aangeraden «een viltstift op zak [te] dragen», want dat «is steeds handig als men multiculturele of politiek correcte affiches tegenkomt.» Het forum op de website van Groen-Rechts is niet zichtbaar voor niet-geregistreerden: wellicht heeft men iets te veel te verbergen. Uiteraard streven holebi's geen apartheid na. Wel hebben veel holebi's behoefte aan gelegenheden waarin ze elkaar kunnen ontmoeten, vriendschaps- en liefdesbanden kunnen smeden, hun geaardheid niet hoeven te verbergen, vrijuit kunnen praten, informatie over homoseksualiteit, aids e.d. kunnen vinden, etc. Zowel Het Roze Huis als 't Verschil zijn toegankelijk voor iedereen en dat geldt voor de grote meerderheid van holebi-initiatieven, wat van Groen-Rechts kennelijk niet gezegd kan worden. Groen-Rechts is uiteraard een van die obscure organisaties die, buiten het eigenlijke politieke systeem, het vuile werk opknapt voor het Vlaams Blok. Uiteraard hoeden beiden er zich wel voor 'officiële' banden te laten bestaan (ze worden alleszins krachtdadig ontkend door beide partijen). Dat heeft een duidelijke functie: voor Groen-Rechts biedt het de mogelijkheid om zonder het Blok-stigma te opereren, voor Het Vlaams Blok is het ontbreken van een aantoonbare band ideaal om via Groen-Rechts metapolitieke acties te ondernemen die het imago van de partij als 'sympathieke gezinspartij' kunnen schaden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() laps, daar gaan we weer!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Bestaat roos-rechts ook?
![]() Misschien kunnen ze eens een voetbalwedstrijd houden tussen elkaar. 8)
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() langs achter pakken is dan toegestaan zekers ?
en de rode kaart wordt vervangen door een roze kaart.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
maar wat bedoelen jullie met holibi = racisme |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En het spel wordt met twee ballen gespeeld ![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Straffe 'Vlaams-nationalisten', agerend tegen een substantiëel deel van de Vlaamse bevolking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Groen-rechts is een marginale neonazi-groep geleid door de zoon van een Vlaams Blokster uit Berchem Godelieve Kussé. Hun aanhang bestaat voornamelijk uit Skinheads en White Power-gabbers afkomstig uit de spionkop van Germinal Beerschot en uit gemeenten zoals Essen, Hemiksem, Boom en Kapellen. Ook de bekende revisionist Paul Debaes (u allen bekend op dit forum onder Pol De Mol) is een graag geziene gast bij Groen-rechts en verder ook de restanten van het Odal-aktiekomitee. Bij ons in Antwerpen-Stad maakt deze groepering zich al sympathiek door een aantal maanden geleden een manifestatie te houden tegen het stemrecht voor vreemdelingen en het volplakken van de Antwerpse binnenstad met fluo-groene stickers met een keltisch kruis erop. Zelfs binnen het Vlaams Blok word deze bende niet serieus genomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een aantal van hen is wel lid van Liberaal Appel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat denk ik niet. En daar ben ik praktisch zeker van want ik ken wel wat mensen van het Liberaal Appel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat had u anders verwacht van zulke linkse riooljournalistiek??? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Das wel waar ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wist niet dat jij fan was van David Lynch's Twin Peaks pelgrim??? k heb al die series op VHS trouwens. ![]() Sorry voor het stelen van jouw avatar. Maar deze past nu éénmaal het beste bij mijn persoonlijkheid. 8) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |