![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Eerst een hele heisa over afschaffen van kijk en luistergeld en dan de waterfactuur taxeren met het bedrag van de aankoop ...
De regering beloofde een verlaging van de belastingen. Nu wil ik die verlaging eigenlijk eens berekenen. Volgens mij betalen we meer. Daarom een oproep aan alle deelnemers op dit forum wat betaalde je vorig jaar extra? Wat zijn de extra kosten die opduiken? Welke zijn de verlagingen, verhogingen, afgeschafte taksen en nieuwe taksen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verlaging: nihil (nooit lichtbak gehad)
Verhoging: ik durf niet kijken Beloofde verlaging die niet doorgevoerd werd: BBSZ (wel gekeken!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Huisbelasting ging vorig jaar voor mijn bescheiden woning (met aftrek dus van 25%) van minder dan 9000 naar bijna 12000 frank. Dit jaar kwam daar vanwege de gemeente nog een extra belasting bovenop van 8 8000 ballen. Hoeveel was de (afgeschafte) tv-tax ook weer? Alleen al aan huisbelasting betaal ik nu al meer dan dat...Wie zei ook weer dat dit NIET zou mogen gebeuren???
Toch maar voor de VLD stemmen zeker? DE belastingverminderaars bij uitstek??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik betaal niks aan de staat, ik ontvang. Ik ben koning. Ik ben belgicist en daar ben ik trots op..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik betaal al vanaf 1999 steeds meer personenbelasting ondanks het feit dat mijn loon niet echt meer gigantisch gestegen is. (Ik krijg wel telkens ieder jaar wat terug maar dat bedrag verminderde telkenmale tot bijna niets)
Nu ga ik veel meer terugtrekken... toe te schrijven aan het feit dat ik gebouwd heb en ik vanaf vorig jaar extra belastingsvermindering krijg via mijn hypotheek. Natuurlijk is het wel zo dat ik nog wel even zal moeten wachten op de centen die ik ga terugtrekken want onze bestuurders die al vanaf 1999 bezig zijn met snel en goed bestuur schijnen er wel in te lukken om ieder jaar later en later te zijn met de verwerking van de belastingsaangiften en dit niettegenstaande e-governement en on-line ingeven van belastingsaangiften. en zeggen dat die leugenaars al vanaf 1999 (das dus 6 jaar geleden al he) ons rond de oren slagen met die o zo fantastische belastingsvermindering....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Net een erfenis achter de rug. Kwa belastingverlaging kan dat tellen.
![]() |
#7 |
Burgemeester
|
![]() [font=Times New Roman][size=3]Mijn kadastraal inkomen is met 22euro gestegen![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Het huisvuil betaal ik nu 189,10 euro(wat heeft da kadastraal inkomen te maken met afvalwater)[/size][/font] ![]() [font=Times New Roman][size=3]Mijn electreik is niet verminderd![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Betalen terug BIV op tweedehands voertuigen(plak inschrijven is nu 32 in plaats van 64 euro, maar je mag wel 810 euro’s betalen voor biv in plaats van da 50 euro’s van vroeger![/size][/font][font=Times New Roman][size=3]Word berekend op je pk![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Belastingen 2 jaar geleden +- 500 achter mogen dragen![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Belastingen 1 jaar geleden +- 700 achter mogen dragen![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]25 euro voor de ziekenkas(alleen Vlaanderen)[/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]K’zal nu maar stoppen want word er depressief van! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() WIJ HEBBEN DE BELASTINGEN VERMINDERD... U MERKT DAT TOCH OOK....
bweuk... bweuk.... bweuk...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |