![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En ik ben dan weer zeker dat ik er niet op stem
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hier Derk, nog ne leuke foto op 2 wielen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu stijg je toch in mijn achting, hoor.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Vroeger was het beter
![]() Laatst gewijzigd door Knipp : 23 mei 2009 om 13:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De SP is zelfs als partij ondemocratisch, antisemitisch, en hypocriet. Stem Hans van Baalen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Druk een punt kerel. Past een liedje bij! Verrek zeg kerel ben jij 't Nog altijd aan de rol Zit je pa nog op de Bahama's Speelt je zus nog volleybal Kittig ding, je zusje Nou dat is verdraaid lang geleden Dat ik jou aan de bar heb ontmoet Ik leende jou toen duizend gulden Ja, ik weet 't nog heel goed, rakker Verrek zeg kerel ben jij 't Nog altijd aan de rol Zit je pa nog op de Bahama's Speelt je zus nog eh, iets met ballen Ja da wee'k nog wel Dat deukje in mijn limousine Wat jij op die nacht hebt gemaakt Dat was op de kop af vijf rooien Ja, je had 'm behoorlijk geraakt hahaha Verrek zeg kerel ben jij 't Nog altijd aan de rol Zit je pa nog op de Bahama's Speelt je zus nog eh, pingpong geloof ik Toen ik eens een gokje wou wagen Graag jij me je gratis advies Nou, ik doe heus niet zo lullig Als ik een mijoentje verlies, ben je gek Verrek zeg kerel ben jij 't Nog altijd aan de rol Zit je pa nog op de mini.. eh Bahama's Speelt je zus nog eh volleybal, ja dat was 't ja Verrek zeg kerel ben jij 't Nog altijd als vanouds ja Hoe 's 't met je pa Zit je pa nog op de Bahama's Speelt je zus nog eh Mieterse meid Speelt je zus nog volleybal Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 23 mei 2009 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |