![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() Ik denk dat we ons nog meer moeten toeleggen op het profileren van ons extreem rechtse en anti-francophone imago.
Ook slechte reclame is reclame. In ieder geval zou het wel een unique selling ding zijn.
![]() |
#2 |
Partijlid
|
![]() Het probleem is dat in Vlaanderen NIET GENOEG mensen rechts zijn.
Ons imago is maar een halve waarheid ten opzichte van de realiteit. Bij de Franstaligen zitten er ook opvallend veel onverdraagzamen, vooral die van Brussel en de Rand natuurlijk... Misschien wordt het tijd dat Vlaanderen internationaal ook wat reclame gaat maken voor Wallonië: imperialistische, intolerante profiteurs die alles opeisen wat er voor hun neus komt, maar zelf nauwelijks iets willen toestaan. Laatst gewijzigd door Thomas VDB : 22 mei 2009 om 22:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het kan me eigenlijk niet bijster veel schelen wat 'men' in het buitenland over ons denkt. Ik ben niet van plan de (pogingen tot) kolonisatie uitgaande van de franstaligen te aanvaarden vanuit een verknipt idee van 'oeioei, wat gaan de mensen van ons denken?!'.
En iedereen die denkt dat buitenlandse investeerders ook maar enigszins van deze problematiek wakker liggen, sta me toe je in je gezicht uit te lachen. Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 22 mei 2009 om 22:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() U even meenemen hoe men denk in het management.
Gerucht : Vlaanderen heeft een extreem rechts imago in het buitenland. Vraag: is dat wel zo? Daad : onderzoeken Antwoord : Ja, Vlaanderen heeft een extreem rechts imago in het buitenland. Maar het is aan het veranderen met meer inzicht die men verkrijgt omtrent de problematiek voor de staatshervorming. Vraag : hoe komt dat? Intern of extern? Daad : onderzoeken Antwoord : Intern levert Vlaanderen een miljoenen transfer naar Wallonië welke eerder een extreem linkse daad is. Vlaamse Politieke partijen leggen een cordon sanitaire rond extreem rechts en extreem rechts heeft nog nooit mogen regeren Extern : in het buitenland is La libre Belgique de meest gelezen krant. Deze krant spuwt wekelijks tot zelfs dagelijks een mening uit over Vlaanderen , die buitenlanders doet denken dat Belgiê “warzone” is en dat de Vlamingen rondlopen met een helm met SS erop. Hoe lossen we dat op? Met alle Vlaamse partijen een media charme offensief voeren naar het buitenland. Niet meer het accent op het cordon, maar op de problemen binnen de PS en Wallonië. Geen interviews meer toestaan aan het subjectieve La libre Belgique, het degraderen naar een locale krant. Een Vlaams cordon rond La libre Belgique. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Who cares. Maar we moeten ons negatieve imago verder uitbuiten: nergens mag men xenophober gepercipieerd worden als in Vlaanderen. Als de raad van europa dan nog eens een franstalige commissie stuurt, steken we toch gewoon onze middenvinger op. yeah baby! ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In wiens naam spreek je? Ik bedoel het ernstig hé, bedoel je met "we": - het Vlaams Blok - de Vlaamse regering (die wel over een meerderheid in het Vlaams parlement beschikt en zal beschikken ... - tenzij de kiesuitslag zoiets onmogelijks zou maken, lol -) - het Vlaamse volk, bij monde van een inisiatief in de aard van de "Vlaamse Resolusies", dus meerdere partijen ..?? - nog iets anders ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik zeg: "ik denk". Wat dus betekent dat ik enkel in eigen naam spreek. Doch met de "we" refereer ik naar het Vlaamse volk. Ik doe niet aan partijpolitiek.
![]() |
![]() |
#11 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Als Vlaanderen echt extreem rechts zou zijn, zou Vlaanderen er heel anders hebben uitgezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ) Samen met Servië en Rusland tegen de stroom in :-p Recalcitrant, zoals het de Vlaming betaamt.. Of Iran en China? Goedkoop gas(rusland), goedkope olie(iran), goedkope alles (china), goedkope hoeren(servië)... Minister-President van Vlaanderen, nodig Medvedefken/Ahma-kweetniwat/Who Gin Mao al maar uit, want ze zijn druk bezet.. Laatst gewijzigd door Parallelle Amplitude : 23 mei 2009 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
nu doe je mij blozen ![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Beetje naïef ...
![]() |
![]() |
#16 |
Staatssecretaris
|
![]() We zullen het in de buitenlandse media altijd verkorven hebben. Le Monde en andere Franse toonaangevende kranten baseren zich op de Waalse media enerzijds en hebben anderzijds zowiezo sympathie voor de Frans(talige) zaak.
Andere buitenlandse media baseren zich op Le Monde. It's as simple as that. Vandaar mijn voorstel: laten we er ons niets van aantrekken en ons integendeel zo arrogant en rechts mogelijk profileren.
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Come to Flanders and meet authentic Nazi's who collaborated with the Germans!
Visit the chilling concentrationcamps and boozed up neonazi gatherings!
ab lo dolchor qu'al cor mi vai Laatst gewijzigd door IronChef : 23 mei 2009 om 22:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Burger
|
![]() [Anti-CGKR-Cloak-ON] Conclude your stay with a "Jew Beef Stew", "Fringe Fries" and some sacred beer from an abbey for druken bastard monks. Be sure to check out the small child pissing in public on the Grand Place! It's a great allusion to the beautiful pedophile nature of the former Southern part of the Country, called Baloney-ia. And last but not least: visit the manual shit recycling plant, run day and night by former politicians of the traditional parties! Be sure to throw your doodoo @ Didier and Olivier! [Anti-CGKR-Cloak-OFF]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is in ieder geval niet extreems rechts wat men in de linkse hoek nog wel eens wil gebruiken, maar taal is nog een 'hotter topic' dan in bepaalde andere delen van Europa. En wanneer je door de hele 'ollander-houding' heenprikt en ze leert kennen zijn ze nog gemoedelijk ook (ten minste naar (Noord) Brabantse maatstaven).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ook van Hollanders, aka de Kezen, moeten wij niet hebben. Desnoods willen wel we streven naar een Groot Vlaanderen, maar Holland is niet meer dan "het hinterland" dat ons enkel belastingsgeld moet opleveren en waar we voor de rest niks maar dan ook niks mee te maken willen hebben. Beetje 'lijk de verhouding Vlaanderen/Wallonië dus. ![]()
![]() |