Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 december 2002, 14:52   #1
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Beste forummers, ik had u graag gewezen op een kleine paradox die mij opviel in de uitspraken van de grote anti-Blokker The Piano:
Op p.4 van de discussie over het VB-congres en de zogenaamde racistische ontmaskering daar, schreef the Piano:

"Ps: enkel racisten en discriminanten hebben er belang bij mensen op te delen naar afkomst, origine, etnie, religie, sexuele voorkeur en... ga zo maar door..."

Discriminanten zijn wiskundige termen en gelijk aan b tot de tweede min 4 maal a.c, maar het zal wel in dezelfde trant zijn als Piano's "évalué's" zeker? Goed, over het feit dat hij dus niet verstaat wat hij zelf schrijft is er al genoeg aangetoond, maar het volgende wil ik u niet onthouden:

Vreemd genoeg schrijft diezelfde Piano van de vorige uitspraak op p.1 van de topic "De goeie ouwe tijd in Vlaanderen" het volgende:

"En zoals de laatste 20 jaren ook mijn stemadvies al het geval was: stem allochtoon of stem vrouw en als het even kan een combinatie van beiden."

Wat kan men hieruit concluderen?
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2002, 14:58   #2
VL
Gouverneur
 
VL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 oktober 2002
Locatie: Izegem, VLAANDEREN
Berichten: 1.338
Standaard

... dat de The Piano niet weet wat hij/zij zegt.


Maar daar zijn we niet echt over verwonderd. We kennen de streken van de belgiscisten ondertussen al. Grappig en nietszeggend.
__________________
Vlaanderen bevindt zich in een goede vorm, maar in een slechte staat!

VL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2002, 15:11   #3
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.195
Standaard

Ik concludeer hieruit dat Piano anderen als racist bestempelt maar zelf de grootste is.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2002, 15:16   #4
broeder jacob
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 21 december 2002
Berichten: 4
Standaard

bij deze wil ik jullie hier op dit forum even meedelen dat ThePiano bij politicsinfo.net bekend staat als een halve zool . Ik neem aan dat ook jullie hem snel zullen kennen !
broeder jacob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2002, 15:42   #5
Dimitri
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2002
Berichten: 12.386
Standaard

Tja, het lijkt me niet zo'n goed idee om nu iedereen maar van racisme te gaan beschuldigen i.h.k.v. met gelijke munt terugbetalen. Nu we toch vlak voor kerst zitten, moet ik meteen terugdenken aan de kersttoespraak van Koningin Beatrix van vorig jaar (de enige toespraak die ze zelf schrijft en waarin ze haar eigen mening kwijt kan), waarin zij onder meer zei: "Tegenover daden van haat biedt wraakzucht geen oplossing. Oog om oog maakt de wereld blind".
Maar ik vrees dat ik de republikeinen op dit forum hiermee wel weer niet zal bereiken...
Dimitri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2002, 15:53   #6
AdFundum
Vreemdeling
 
AdFundum's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 december 2002
Locatie: Gent
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri
Nu we toch vlak voor kerst zitten, moet ik meteen terugdenken aan de kersttoespraak van Koningin Beatrix van vorig jaar (de enige toespraak die ze zelf schrijft en waarin ze haar eigen mening kwijt kan), waarin zij onder meer zei: "Tegenover daden van haat biedt wraakzucht geen oplossing. Oog om oog maakt de wereld blind".
mooi gezegd, tja, onzen albert zou't zo schoon nie kunnen zeggen hé
__________________
het verbaal geweld blijft escaleren op dit forum...
doe er iets aan!
AdFundum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2002, 16:00   #7
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.195
Standaard

Dimitri schreef:

Citaat:
Maar ik vrees dat ik de republikeinen op dit forum hiermee wel weer niet zal bereiken...
Wéér niet?
En waarom dan niet?
Omdat een buitenlandse koningin een waarheid als een koe zegt?
De "waarheid" waar onze eigen vorst vooral op drukt in zijn kerstboodschap aan het belgische volk is het behoud van de broederschap en de solidariteit tussen het noorden en het zuiden van zijn land.
Ook mooi, daar niet van, maar het zou geloofwaardiger zijn als hij er zelf wat minder belang bij had.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2002, 16:46   #8
Dimitri
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2002
Berichten: 12.386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Wéér niet?
Oh, een spraakverwarring. "Het zal wel weer niet" is een standaard uitdrukking (in Rotterdam), ik bedoelde het in de betekenis van 'de vrees dat iets niet overkomt'. Taalkundig is het misschien beter om 'weer' weg te laten, maar dan krijg je "het zal wel niet", en wel en niet achter elkaar klinkt een beetje raar.

Citaat:
En waarom dan niet?
Tja, omdat je daar de republikeinen in Nederland ook niet mee bereikt. Vaak wordt dan gezegd dat de Koningin schijnheilig is met haar idealen, omdat ze zelf ook allerlei dubieuze figuren ontvangt. Zo was er in Nederland pas nog veel kritiek op de Koningin omdat zij de president van Kazachstan ontving, een land waar het woord mensenrechten nog moet worden uitgevonden. Vorige week zaterdag schreef de Telegraaf echter dat de Koningin die president zelf helemaal niet wilde ontvangen en dat zij pas na een aanvaring met de minister-president was gezwicht: http://www.omroep.nl/nos/nieuws/binn...t_beatrix.html Dat vond ik toch wel frappant, hoewel de betrouwbaarheid van de Telegraaf meestal niet al te groot is.

Citaat:
Omdat een buitenlandse koningin een waarheid als een koe zegt?
De "waarheid" waar onze eigen vorst vooral op drukt in zijn kerstboodschap aan het belgische volk is het behoud van de broederschap en de solidariteit tussen het noorden en het zuiden van zijn land.
Ook mooi, daar niet van, maar het zou geloofwaardiger zijn als hij er zelf wat minder belang bij had.
De kersttoespraken in Nederland zijn meestal wel van een hoog ideologisch niveau. Ze kan natuurlijk niet al te veel zeggen vanwege de ministeriële verantwoordelijkheid, maar je kunt er toch wel zinnige dingen uit 'decoderen'. Twee jaar geleden was er 'zelfs' een Molukse versie van Stille Nacht te horen voorafgaand aan de toespraak, wat door de Molukse gemeenschap bijzonder op prijs werd gesteld, gezien de oorlogssituatie daar en de voortdurende passiviteit van de Nederlandse regeringen in het conflict (zeker in vergelijking met de inspanningen van Portugal voor de bevolking van Oost-Timor).
Dimitri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2002, 21:36   #9
Rogier
Banneling
 
 
Rogier's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Rumst
Berichten: 1.355
Stuur een bericht via ICQ naar Rogier Stuur een bericht via Instant Messenger naar Rogier
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Ik concludeer hieruit dat Piano anderen als racist bestempelt maar zelf de grootste is.
T'is den ergste nog niet, hij babbelt graag. Gewoonlijk ben ik het niet met hem eens, maar er moet iemand zijn die anders denkt anders wordt het saai.

mvg. Rogier
Rogier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2002, 23:38   #10
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri
Tja, het lijkt me niet zo'n goed idee om nu iedereen maar van racisme te gaan beschuldigen i.h.k.v. met gelijke munt terugbetalen. Nu we toch vlak voor kerst zitten, moet ik meteen terugdenken aan de kersttoespraak van Koningin Beatrix van vorig jaar (de enige toespraak die ze zelf schrijft en waarin ze haar eigen mening kwijt kan), waarin zij onder meer zei: "Tegenover daden van haat biedt wraakzucht geen oplossing. Oog om oog maakt de wereld blind".
Maar ik vrees dat ik de republikeinen op dit forum hiermee wel weer niet zal bereiken...
Dimitri, dit gaat niet over haat of terugbetalen, dit gaat gewoon om aan te tonen dat Piano, die iedereen die een meter in zijn buurt komt als "racist" brandmerkt, er zelf niet voor terugschrikt om racistische uitspraken te doen.
In tegenstelling tot the Piano onderbouw ik mijn conclusie dat hij een racist is door zijn eigen uitspraken naast elkaar te plaatsen, m.a.w. zelfs volgens zijn eigen definitie is hij een racist en "discriminant" .
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2002, 23:45   #11
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
"En zoals de laatste 20 jaren ook mijn stemadvies al het geval was: stem allochtoon of stem vrouw en als het even kan een combinatie van beiden."
Mijn re-entree op dit forum heeft blijkbaar bij een aantal toegewijde xenofoben, die zich veilig waanden op deze babbelbox, een paar stoppen doen doorslaan, maar dat was zonder thePiano gerekend

Alleen al het feit dat ik oproep om op een vrouw te stemmen (het hoeft niet eens een allochtone vrouw te zijn), heeft de conservatieve hardliners de haren ten berge doen rijzen.

"Laat vrouwen toch waar WIJ ze altijd hebben geduwd: aan het fornuis, in de keuken en in bed", hoor ik ze hardop denken.

Die conservatieven zijn al in het zelfde bedje ziek als moslimfundamentalisten die hun vrouwen verbieden van schoolonderricht te volgen of auto's te voeren.

Bij 'ons' zijn de fundamentalisten van Eigen Volk Eerst een heel klein beetje gematigder: de vrouwen mogen wel onderwijs volgen, maar laat ze niet (teveel) participeren in de macht, want dat moet een mannenzaak blijven.

Nog steeds zijn vrouwen ondervertegenwoordigd, doen zij thans een dubbele taak (werken/huishouden/kinderzorg), worden slechter betaald voor dezelfde job enz.... Er moest zelfs een wet gestemd worden om 1/3 van de beschikbare plaatsen op een lijst voor te behouden aan de vrouwen. Alhoewel zij de meerderheid van de bevolking uitmaken, spelen ze nog steeds een tweede-plansrol.

Positieve discriminatie geheten die onze hypocriete conservatievelingeskes natuurlijk afkeuren, met de gekende argumenten: racisme op basis van geslacht. La me nie lachen zeg!

Gelukkig wordt mijn standpunt wel gedeeld door 2/3 van de bevolking, (of hoe komen anders wetten tot stand denk je?) maar die verneuken hun tijd niet op internetforums zoals dit, en ik kan ze geen ongelijk geven

Ondertussen merk ik dat een aantal PI-froum geno$$en mij naar dit forum is gevolgd. Blijkbaar missen ze daar d'oppositie harder dan ze willen toegeven. Doe ze daar de groeten van me kids!
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2002, 23:56   #12
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
"En zoals de laatste 20 jaren ook mijn stemadvies al het geval was: stem allochtoon of stem vrouw en als het even kan een combinatie van beiden."
Mijn re-entree op dit forum heeft blijkbaar bij een aantal toegewijde xenofoben, die zich veilig waanden op deze babbelbox, een paar stoppen doen doorslaan, maar dat was zonder thePiano gerekend

Alleen al het feit dat ik oproep om op een vrouw te stemmen (het hoeft niet eens een allochtone vrouw te zijn), heeft de conservatieve hardliners de haren ten berge doen rijzen.

"Laat vrouwen toch waar WIJ ze altijd hebben geduwd: aan het fornuis, in de keuken en in bed", hoor ik ze hardop denken.

Die conservatieven zijn al in het zelfde bedje ziek als moslimfundamentalisten die hun vrouwen verbieden van schoolonderricht te volgen of auto's te voeren.

Bij 'ons' zijn de fundamentalisten van Eigen Volk Eerst een heel klein beetje gematigder: de vrouwen mogen wel onderwijs volgen, maar laat ze niet (teveel) participeren in de macht, want dat moet een mannenzaak blijven.

Nog steeds zijn vrouwen ondervertegenwoordigd, doen zij thans een dubbele taak (werken/huishouden/kinderzorg), worden slechter betaald voor dezelfde job enz.... Er moest zelfs een wet gestemd worden om 1/3 van de beschikbare plaatsen op een lijst voor te behouden aan de vrouwen. Alhoewel zij de meerderheid van de bevolking uitmaken, spelen ze nog steeds een tweede-plansrol.

Positieve discriminatie geheten die onze hypocriete conservatievelingeskes natuurlijk afkeuren, met de gekende argumenten: racisme op basis van geslacht. La me nie lachen zeg!

Gelukkig wordt mijn standpunt wel gedeeld door 2/3 van de bevolking, (of hoe komen anders wetten tot stand denk je?) maar die verneuken hun tijd niet op internetforums zoals dit, en ik kan ze geen ongelijk geven

Ondertussen merk ik dat een aantal PI-froum geno$$en mij naar dit forum is gevolgd. Blijkbaar missen ze daar d'oppositie harder dan ze willen toegeven. Doe ze daar de groeten van me kids!
Piano doet zelfs geen moeite meer om ons nog te verbazen:
Weer is het allemaal de fout van de "hypocriete conservatievelingeskes" dat hij racistische uitspraken doet!
Het lef om dan nog durven te zeggen dat discriminatie tegen autochtonen en mannen wél goed is, maar al het andere racisme van stoute Blokkers is, gaat alle perken te buiten. Racisme is en blijft racisme, van welke aard dan ook.
Dat hij, volgens zijn EIGEN definitie, een racist is, want hij maakt onderscheid op basis van afkomst en sekse om te stemmen en raadt dat ook iedereen aan, wordt met het volgende ijzersterke argument van tafel geveegd: "La me nie lachen zeg!"
Maar van de uitvinder van de "discriminanten" en de "évalué's" hadden we uiteraard niet meer moeten verwachten!

Maar wij zijn uiteraard de xenofoben, conservatieven en racisten... The Piano slaagt er zelfs in mij gelijk te stellen aan een moslimfundamentalist, omdat ik vrouwen van de macht wil houden! Hij liegt maar op, de aanwezigen weten wel beter.
Hij weet zelfs beter dan ons wat we denken! Hij weet niet eens wat hij zelf denkt (gezien zijn tegenstrijdige postings en groteske blunders in zijn terminologie), maar gaat wel even de motivering van anderen verklaren in zijn grote wijsheid!
Over veilig wanen gesproken, Hugo, ik geloof dat je dagen ook hier geteld zijn.
Ik zou maar eens een goedgeloviger of blinder forum gaan opzoeken. Maar vergeet niet als afscheid te vermelden dat dit forum gesloten moet worden wegens racistisch.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2002, 00:03   #13
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
uiteraard niet meer moeten verwachten!

Maar wij zijn uiteraard de xenofoben, conservatieven en racisten... Hij weet zelfs wat we denken!
Klopt als een bus. Ik heb er zelfs mijn hobby van gemaakt, om van alle VB-punten die ooit in de schuif werden gestopt (maar nooit herroepen) en citaten (lees: slippers) van bekende VB-mandatarissen, terug in de aktualiteit te brengen. En dat vind niet iedereen zo leuk he Zorro?
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2002, 00:12   #14
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
uiteraard niet meer moeten verwachten!

Maar wij zijn uiteraard de xenofoben, conservatieven en racisten... Hij weet zelfs wat we denken!
Klopt als een bus. Ik heb er zelfs mijn hobby van gemaakt, om van alle VB-punten die ooit in de schuif werden gestopt (maar nooit herroepen) en citaten (lees: slippers) van bekende VB-mandatarissen, terug in de aktualiteit te brengen. En dat vind niet iedereen zo leuk he Zorro?
Het kan mij persoonlijk geen fluit schelen waar u genoegen uit meent te halen in uw vrije tijd. Als u denkt een hoger doel te dienen door wat archieven te vullen met Blok-citaten, een partij waar ik niet eens lid van ben, mij niet gelaten.
Alleen heb je de onhebbelijke gewoonten om leugentjes te verbergen achter een compleet irrelevant Vlaams Blok-citaat. Het is je laatste redmiddel, de andere ervan te beschuldigen Vlaams Blokker te zijn, zonder grond én zonder waarheid in dit geval, omdat je nu eenmaal een poedelbrein van formaat bent met het ego van een olifant.
Het feit dat je nu weer niet weet te antwoorden op wat er gezegd is en wéér moet terugvallen op zelfgenoegzaam gedrein over VB-citaten geeft maar duidelijk aan dat je niets zinnigs antwoorden kan op mijn replieken.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2002, 00:17   #15
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
bla..bla....
Sorry Zorro, maar het beetje vrije tijd dat ik heb, ga ik niet spenderen om mij te laten opjutten door een scheldkaffer van jouw formaat. Zoek maar een ander pispaaltje uit. So long ! Bye bye! Je gaat bij deze in dezelfde stoffige schuif als je vriendje Kris
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2002, 00:21   #16
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
bla..bla....
Sorry Zorro, maar het beetje vrije tijd dat ik heb, ga ik niet spenderen om mij te laten opjutten door een scheldkaffer van jouw formaat. Zoek maar een ander pispaaltje uit. So long ! Bye bye! Je gaat bij deze in dezelfde stoffige schuif als je vriendje Kris
Oeps! Piano moet ervandoor! Snel nog wat genoegzaam schimpen en zelf nog het martelaartje spelen en dan de hielen lichten.
Want ik nodig iedereen hier aanwezig uit om de "conversatie" te lezen en te besluiten WAAROM onze zelfingenomen vriend hier opeens vandoor gaat!
Want vreemd vreemd, hij is er op geen enkele manier in geslaagd om de openingsposting van deze domme "scheldkaffer" op een relevante manier te weerleggen.
Wat de eindconclusie dus weer duidelijk stelt: The Piano is de nieuwe forumracist, en hij komt er nog voor uit ook!
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2002, 04:15   #17
Het Rood Wit Groen LICHT
Vreemdeling
 
Het Rood Wit Groen LICHT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Mechelen-City
Berichten: 94
Standaard

Amaai tis de moeite tegenwoordig op het forum. Veel bloed maar geen lijken.
En in gans deze discussie zou ik het volgende willen zeggen.
Ik heb zojuist remeber the titans gezien. Schone Film!
Als je een beetje logisch denken bezit dan kun je toch enkele zaken vergelijken met deze discussie. Alleszins de essentie.
Piano wordt hier Racist genoemd omdat hij vroeg om vrouwen wat meer aandacht te geven. Awel hij heeft gelijk. Het is niet door ze rechten te geven dat ze zullen meedoen aan de rechten. Als je jaren bent onderdrukt geweest in een samenleving dan zullen er maar weinig de stap durven zetten om die rechten op te nemen. En je moet het is bekijken van de andere kant politiek is niet iets waarmee iedereen zich mee bezighoudt, toch niet als het op partijen etc gaat.
Een mannenwereld voorbijstreven is niet simpel. En denk is aan de emancipatie van de vrouw die is ook maar gestopt tot het mogen rijden, drinken, smoren en de pil nemen.
Ik ben ook geen voorstander van positieve discrimantie, maar voor iets dat al jaren systematisch is in leven gehouden door Mannen kan het best wel is nodig zijn om regels op te leggen. Totdat de maatschappij er klaar voor is voor het zonder die regels te doen.
__________________
En spert men mij geboeid. In duistere toren; Hun zorgen en moeite. Gaan alle verloren, Gedachten als vuren. Doen storten de muren. En de zold'ring erbij! De gedachten zijn VRIJ!!!
Het Rood Wit Groen LICHT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2002, 11:37   #18
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.195
Standaard

Citaat:
Piano wordt hier Racist genoemd omdat hij vroeg om vrouwen wat meer aandacht te geven.
Piani vroeg hier om andersgekleurde vrouwen voorrang te geven.

Volgens Jos Verhulst is dat neo-racisme.
Door de ene voor te trekken benadeel je immers iemand anders die even bekwaam of zelfs bekwamer is.
En daar heeft Jos gelijk in.

Piano heeft hier dus wel degelijk neo-racistische uitspraken gedaan.


Ik heb vorige keer uitsluitend op vrouwen gestemd. Vrouwen die ik van haar nog pluimen kende. Niemand van hen werd verkozen.
Of het zo verstandig was van mij laat ik dus aan jou over om te beoordelen.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2002, 11:47   #19
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik heb er zelfs mijn hobby van gemaakt, om van alle VB-punten die ooit in de schuif werden gestopt (maar nooit herroepen) en citaten (lees: slippers) van bekende VB-mandatarissen, terug in de aktualiteit te brengen.
Wanneer krijgen we die dingen dan eindelijk eens te lezen?

Ik ben er al zolang van in verwachting, het lijkt wel een ezelsdracht!


Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2002, 11:52   #20
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.195
Standaard

Dat doet hij inderdaad Darwin. Lees er maar zijn postings op na.
Het is hem zelfs al verweten dat hij er zich altijd vanaf maakt door met één of andere uitspraak van een VB-er terug te slaan.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be