![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Ik weet dat er een paar VBers niet geloven in de massamoord op joden tijdens de tweede wereldoorlog, maar was benieuwd of hier een lijst van bestaat.
Enkele (ex)VB voorbeelden: Karel Dillen, Siegfried Verbeke, Xavier Buisseret (veroordeeld pedofiel), Roeland Raes, Karin Milik?, Philip Dewinter?, Frank Vanhecke?, Francis Van den Eynde? Negationisme (of hier meer bepaald Holocaustontkenning): http://nl.wikipedia.org/wiki/Holocaustontkenning Kan iemand mij op de weg zetten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ook buiten het VB vind je zo een paar negationisten:
De Haene, Verhofstadt, Vandenbroucke, Leterme, Gennez, Voorhamme, Thijssen, Bracke, De Vadder,....enkelingen in een zee van negationisme... Allez Piano...jij moet er toch nog een paar kunnen opdiepen uit uw archief...
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Ge gaat ongelooflijk kort door de bocht wat betreft de namen en de uitting 'niet geloven in de massamoord op de Joden'. Bij mijn weten ontkent geen enkel van de persoon fundamenteel dat er jodenvervolging bestond, wel betwisten enkelen de manier waarop e.d. meer.
Ik denk eerlijk gezegd dat dit gewoon een topic is geopend om het Vlaams Belang bij de snelle lezer van dit forum in diskrediet te brengen met de allombekende oude recepten net voor de verkiezingen. Er moest hier maar eens iemand die op het Vlaams Belang wilt stemmen komen lezen die je van gedachte kan doen veranderen hé! 1 tip: vooral NIET kijken op een leugentje meer of minder.
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Negationisme kan ook al verstaan worden als iemand het getal van 6miljoen in twijfel trekt, in die zin is uw redenering fout om te zeggen dat men dan niet in de massamoord op joden zou geloven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Deze topic heeft totaal niets te maken met het opgang zetten van een eerlijke discussie zoals Fieseler hier duidelijk opmerkt. Dit is gewoon een poging om ons net voor de verkiezingen in diskrediet te brengen. Als je echt interesse vertoont in negationisme dan kom je wel op heel andere manier op de proppen.
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 4 juni 2009 om 18:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het was allemaal niet zo erg,het viel eigenlijk wel mee het waren er maar 6 miljoen ofzo..?
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 4 juni 2009 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk niet dat negationisme leeft bij het VB, het zou me toch verbazen (Dewinter zou het, met zijn vrijages met de Joden in Antwerpen, ook niet graag horen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Partijlid
|
![]() Siegfried Verbeke, Xavier Buisseret en Roeland Raes zijn veroordeelde negationisten, dat Karel Dillen een andere kijk had op WOII is ook wel duidelijk.
Over Karin Milik, Philip Dewinter, Frank Vanhecke en Francis Van den Eynde bestaan er toch ook serieuze twijfels of niet? Dat er contacten zijn met neo-nazistische groepen mag toch geweten zijn? Waarom nemen jullie elke kritiek op als een persoonlijke aanval? Btw Dewinter was niet altijd zo close met de joden in Antwerpen. Ik wou hier geen debat starten, maar was gewoon opzoek naar informatie over negationisme en het VB. Mijn excuses dat het onderzoek niet past in uw verkiezingscampagne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Partijlid
|
![]() Ik vraag hier niemand om zijn stem te veranderen maar om informatie!!!
Als je er aanstoot aan neemt antwoord dan niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sterk!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik wou dat ik wist hoe ik u op gepaste wijze kan bedanken. Laatst gewijzigd door born2bewild : 4 juni 2009 om 19:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Heel dit bericht heeft niks met de verkiezingen te maken, ik ben enkel opzoek naar duidelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Natuurlijk, zal ik ze U geven: Uw lijstje begint a zo boordevol verzinsels dat het geen zin heeft er nog verder aan te werken. ![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() soms ben je grappig, heel soms |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle wegen leiden naar Rome. Ge kunt dus niet verdwalen
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |