![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Heeft er iemand research gedaan welke politici het dichtst aansluiten bij onze libertarian ideals? Adrian of iemand anders? Give me your list
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Cd&v
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet gaan stemmen?
Indien je toch gaat: stemmen op een partij die sowieso de kiesdrempel niet haalt (vind ik persoonlijk beter dan blanco) Blanco Einde lijst.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burgemeester
|
![]() Uhu. Als je per se wil gaan stemmen, dan is stemmen op een partij die de kiesdrempel niet haalt mijns inziens het beste idee. Aantal geldige stemmen neemt toe maar gaan niet naar partijen die kunnen deelnemen aan regeringsvorming, waardoor ge dus effectief die partijen "afstraft" door een infinitesimale verschuiving in de percentages. Bij een blanco stem neemt het aantal geldige stemmen af, maar blijft de verhouding tussen de partijen boven de kiesdrempel wel dezelfde.
Laatst gewijzigd door Bill Ayers : 6 juni 2009 om 12:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je stembrief verkopen en met het geld aandelen in de fabrikant van de stemmachines kopen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Schepen
|
![]() Onethisch beleggen, ik geloof niet dat anarchokapitalisten dat kennen, of wel?
![]() |
#9 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Schepen
|
![]() Straks ga ik jullie nog leuk vinden
![]()
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Stemmen is met instemming het concept 'overheid' bestendigen. Een rechtgeaarde libetarier gaat dus niet stemmen. En neemt de consequenties erbij. Wat mij betreft: verlies van al je burgerrechten. Want hoe dan ook, waar heb jij 'burgerrechten' voor nodig ? Waarom snoepen van de taart die ge gooit ?
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet stemmen. Blijf thuis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Vreemdeling
|
![]() Ik zie dat het hier nog steeds een zeer matuur forum is met zinvolle discussies
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Cd&V zeg ik je!
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Burgemeester
|
![]() ik vind het raar dat niemand hier vivant noemt.
alle ik kan het begrijpen er blijft niks meer van over hahhaha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Open Vld = VLD + Vivant
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |