![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij vraagt of ik dit hier wil neerzetten :
Vroeger Stropkeuh maar was die naam beu dus.. opnieuw registratie met naam STROPKE en nieuw wachtwoord gekregen verdikkie en nu lukt inlog nie meer Kan er iemand van de moderatie eens naar kijken ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Jip ik zit er in. Denk dat ik weet wat er fout is gegaan, was vergeten forum reglement aan te klikken. Daarom lukt inlog niet. Duupje bedankt voor medewerking...
![]() Zo ben er weer met mijn originele nick. Die "stropkeuh"was meer een soort dialect uitspraak op zijn Géénts. Dus hoewel ik weer vooraan als vreemdeling begin, ben ik niet verdwaald. De avatar is zelfde gebleven voor wie het dus nog niet weet. In elk geval dank voor het "nieuwe welkom" van de moderatie. Een voordeel heeft het: was gevorderd tot -parlementslid- en kan nu weer opklimmen tot gouverneur (van Limburg); ze zoeken toch een nieuwe na de verkiezingen... ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door stropke : 11 juni 2009 om 11:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was het niet eenvoudiger geweest aan de moderatie te vragen om je naam te wijzigen van stropkeuh naar stropke?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Ik zit met een dreigende PC crash, denk harde schijf moet vervangen of heel nieuwe PC.
Dus als ik er een tijdje uit ben weten jullie het. Tot nu toe lukt het nog maar soms midden in program stopt hij er mee . Gebeurde gister 3 x, moet uitzetten wachten en dan opnieuw beginnen. Krijg wel geen virus alarm melding, dus denk techn. probleem PC is trouwens al 6 jaar dus miss an vevanging toe.
![]() |
#5 |
Administrator
|
![]() U had ook gewoon kunnen vragen om uw naam te veranderen hoor
![]() |
![]() |
![]() |