![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Beste vrienden,
in de nu al legendarische en door sommige zelfs omschreven historische discussie in het ons aller welbekende en bij momenten hoogstaande subforum Immigratie en Integratie werd ons gewezen op de nieuwe affiche-campagne van het Belgisch Instituut voor VerkeersVeiligheid met volgende slogans: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Of, en dat is wat ik persoonlijk denk, de inspiratie was gewoon op. En omdat het onbaatzuchtig talent in België nergens zo geconcentreerd zit als op politics.be, het volgende: wees creatief en vervolledig de zinnen. Want het BIVV heeft jouw hulp nodig...
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het BIVV kan mijn rug op
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() *toeeeeeeeeeeeeeeeeeet, schriiiiiiiiii, Bang! Kevin? Kevin! Waf, waf, waf! Bel 112! Snel! Iemand? Kevin!!!*
Zo goed?
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kevins hondje rende de weg op en hij liep er achmed tegen het lijf die net naar Bilal aan het zoeken was.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 25 juni 2009 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() wat is er mis met onvolledige zinnen ?
typ ik ni zoals ik wil messchien ?? zit ik al in een kolchoze ??? |
![]() |
![]() |