![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Ik heb gisteren een telefoontje gekregen van een onderzoeksbureau in Lubbeek.
Ze moesten iemand hebben tss 18-34 jaar, dus ik mocht antwoorden. Ze vroegen oa wie het gezinshoofd was, wat de hoogste studies waren ed. Dan vroegen ze of ik de indruk had dat de uitslag van het proces "gestuurd" werd door de politieke partijen. Ook vroegen ze naar mijn politieke interesse gaande van laag tot zeer hoog. Ook nog vroegen ze of ik nog steeds op het Blok zou stemmen, als ik dat de vorige keer ook deed of niet, OF dat ik nog niet op het blok had gestemd en nu wel. Tot slot vroegen ze op wie ik vorig jaar had gestemd. Dit marktonderzoek loopt in opdracht van een krant, maar de telefonist mocht de naam niet zeggen, enkel dat we de kranten de komende dagen in het oog moesten houden. Ik wou jullie dit gewoon effe meedelen. Greetz Z |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() zou het laaste nieuws kunnen zijn want er stond gisteren op TT van VTM dat die een enquete hadden gedaan ivm blok-arrest. maar een paar uur later stond het niet meer op TT.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij bellen ze nooit. Een complot. Ik ben het zeker.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Burger
|
![]() Citaat:
das pech he! Ik was toen net bij mijn ouders, dus! Kwestie van toeval! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() mogen we uw antwoord weten?
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw moeder is een marktonderzoek!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#9 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() [size=6]GALGENLIED[/size]
Er stonden drie galgen op ’t galgeveld, De kraaien hebben het voort verteld. En stom blauwden winterse bossen rondom, Zij krijsten ’t gekrijs van de kraaien weerom. Het volk stond zwijgzaam opeengehoopt: Drie Blokkers moesten opgeknoopt. Drie rechters lazen het vonnis voor: De bossen bauwden het na in koor; Eén had in ‘t eigen volk geloofd; Hij moest het bekopen met zijn hoofd. Eén had gehoopt op een nieuwe tijd; Dat was voor het heden een scherp verwijt. Eén had de waarheid te zeer bemind; Daarvoor ging hij bengelen hoog in de wind. De kraaien krijsten: kwaad is kwaad ! De bossen echoden: haat is haat ! De kring van het volk werd enger en enger, ’t Gelaat van de rechters werd strenger en strenger… Maar toen de koord in de hoogte ging, In elke lus een rechter hing. Het volk stond zwijgzaam opeengehoopt: Drie rechters werden opgeknoopt. Eén had zijn eigen volk verraden, Eén had zijn geldkist volgeladen. Eén had de macht om haarzelf bemind. Drie rechters bengelden hoog in de wind. De kraaien krijsten: kwaad is kwaad! De bossen echoden: inderdaad ! (Vrij naar het ‘Galgenlied’ van K. Vertommen)
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#12 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Iemand nog iets gehoord van die polls? Het blijft voorlopig oorverdovend stil in vlaanderen...
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Al die vragen vooraf????
Om zeker te zijn dat de ondervraagde zou antwoorden in een bepaalde richting zeker!!! Een echte poll moet volledig neutraal zijn en het staal wat aangesproken wordt heel toevallig gekozen, uit alle streken en lagen van de bevolking... was dat zo????
#18 |
Burger
|
![]() Wanneer komt de uitslag nu eigenlijk???
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor wie stemt u, en verander jij je stemgedrag nu? ![]() Dat dergelijke onderzoeken steeds uit meerde vragen bestaat, wijst erop dat de initiatiefnemer, het resultaat altijd kan sturen. Meer bepaald, hij kan datgene dat hem interresant ligt alleen uitbrengen. |
|
![]() |
![]() |
#20 | ||
Minister
|
![]() Citaat: